Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, jota ei koskaan kutsuta mihinkään juhliin?

Vierailija
16.12.2015 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän ei varmaankaan ole kovin sosiaalinen, tai jostain muusta syystä on pienet tai olemattomat piirit.

Vierailija
2/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että hän ei ole mukavaa tai viihdyttävää seuraa. Nyt tajusin, että minua ei koskaan kutsuta minnekkään. Iski ja lujaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytynyt, sosiaalisesti rajoittunut.

Vierailija
4/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on niin kuin minä. Vain johonkin mihin on aivan pakko kutsua voi kutsu tulla, mutta läsnäoloa tuskin toivotaan.

Vierailija
5/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että mitäkö ajattelen itsestäni? En osaa enää kutsuja kaivatakaan. Olin koko peruskoulun, lukion ja amk:n enempi vähempi koulukiusattu ja kavereita nolla. Ei ole ketään joka mua mihinkää kutsuisi jos poissuljetaan satunnaiset sukujuhlat. (Häät ym.)

Vierailija
6/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä keitä ei kutsuta mihinkään. En ole kaikkialla. En siis ajattele heistä tässä suhteessa mitään.

Vierailija
7/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä että se on samanlainen kuin minä, sellainen joka ei halua sosiaalisia suhteita ja on omasta toimestaan ja halustaan katkaissut välit ihmisiin jo ajat sitten.

Vierailija
8/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljoakaan, enemmän alkaa kiinnostamaan ne muut ihmiset jotka eivät koskaan kutsu sitä yhtä tyyppiä minnekään. Mikä on heidän selityksensä.

Vierailija
9/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä ihminen on todella onnekas. Itselleni tilanteet, joissa paljon ihmisiä samaan aikaan esim. juhlat on todella epämielyttäviä. Itselläni ahdistuneisuushäiriö, joka pahenee ko. tilanteissa.

Vierailija
10/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei koskaan lapsena kutsuttu mihinkään juhliin paitsi sukujuhlat tietenkin. Kun 14 vuotiaana riipasin perseet sukuhäissä, niin sen jälkeen mua ei kutsuttu enää sukujuhliinkaan. Olin koulukiusattu. Täysi-ikäisenä mua kyllä kutsuttiin ryyppäämään ja narkkibileisiin tai sit mun luokse tultiin ryyppäämään tai narkkaamaan. Nyt oon raitistunut enkä oo enää somessa ja mulla on oma pieni perheeni niin kaikki kaverit on hävinneet ja hyvä niin, koska ne ei ollut tosiaan mitään hyviä kavereita.

Niin että mitäkö ajattelen?

No en tiedä, kaikilla on omat syynsä.

Vierailija
11/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilanne. Ajattelen olevani syystä tai toisesta ikävä ihminen.

Vierailija
12/12 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin juhliin? Ei mun lähipiirissä ole koskaan järjestetty kuin häät, hautajaiset, rippijuhlat, ylioppilasjuhlat, kastejuhlat ja 50v. synttäreitä niitäkään ei kaikki järjestä. Suku on iso, ja jotkut pitävät isot juhlat, suurin osa vaan perhepiirissä ja lähimmät ystävät. Menee välillä vuosia ettei mitään juhlia ole, ainakaan isoja. Anopin hautajaiset oli viimeksi, ja ne pidettiin hiljaisina, paikalla n. 10 ihmistä. Seuraavat juhlat on ehkä mun tyttären tai veljen häät lähivuosina, sitten siskon lapset on rippikouluiässä muutaman vuoden päästä, veli tai tytär voi saada jopa lapsenkin lähivuosina, tai sitten ei. Minä olen itse se joka seuraavaksi täyttää 50v. yhdeksän vuoden kuluttua. Hautajaisia ei pitäisi tulla melko pitkään aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä