Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Star Wars - The Force Awekens

BB-8
16.12.2015 |

Paikalla muita tähtien sota faneja? Mitäpä olitte mieltä uudesta leffasta? Itse tykkäsin viiden tähden edestä :) Mukavaa vaihtelua, että uusi "jedi" oli nainen.. mutta Han Solo :((

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan mahtava! Liikutuin monesti leffan aikana. Oli niin hienot fiilikset.

Vierailija
2/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mieletön! Paras leffa ehkä mitä olen eläissäni nähnyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AWAKENS

Vierailija
4/7 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin!

Vierailija
5/7 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni H.Ford hoiti hommansa ihan hyvin se vanha Han Solona. Itse Leia ei kyllä ollut kovin vakuuttava.

Naisjedi ja Solon lapsi olivat kyllä iso yllätys. Onko mitään tarinaa siitä miten Solon lapsi siirtyi pimeän puolelle? Entäs onko se Rey naissoturi sukua jollekin jediritarille?

Vierailija
6/7 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin kriittinen katsoja että näin vain kasan vikoja. Kaikista pahin oli se että koko elokuva oli vain remake siitä alkuperäisestä elokuvasta mutta huonompi.

Vierailija
7/7 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni H.Ford hoiti hommansa ihan hyvin se vanha Han Solona. Itse Leia ei kyllä ollut kovin vakuuttava.

Naisjedi ja Solon lapsi olivat kyllä iso yllätys. Onko mitään tarinaa siitä miten Solon lapsi siirtyi pimeän puolelle? Entäs onko se Rey naissoturi sukua jollekin jediritarille?

Han Solon lapsi siirtyi pimeälle puolelle sen ison tuolissaistujasithin vaikutuksesta. Huhutaan että se olisi Darth Plagueis, eli sith jonka Sidiouksen piti murhata, mutta ei välttämättä murhannutkaan. On siis sidiouksen mestari ja opettaja. Ja Sidious on se vanhojen leffojen pääpahis jos joku nyt ei muista. Plagueis on/oli erittäin voimakas sith, joka pystyi mm. hallitsemaan kuolemaa (estämään ihmisiä kuolemasta). Tällähän Sidiouskin Anakinin aikanaan pimeälle puolelle houkutteli, Anakin halusi pelastaa Padmen.

Reyn vanhemmista ei kerrottu mitään, eikä sukunimeä myöskään. Kuitenkin ilmassa pyörii sellaista aavistusta että hän olisi Luken lapsi. Kaikki edellisetkin Star Warssien päähenkilöt olivat Skywalkereita, varmaan nytkin. Eli Rey Skywalker.