Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko mies vai nainen

ollako mies vai nainen
16.12.2015 |

Olen hiukan hämilläni itsestäni koska haaveilen olevani nainen mikä neuvoksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarkenna tuota haaveilun tunnetta. Onko se esim. sellaista, että koet tavallaan vierautta kun katsot peiliin tai joudut käyttäytymään biologisen sukupuolesi mukaisesti? Mutta esimerkiksi voit in any case ottaa yhteyttä Setan Sinuiksi-palveluun tai Transtukipisteeseen. Myös voi helpottaa esim. Wiki-artikkelien lukeminen sukupuolidysforiasta (engl) etc.

2/3 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että et jäänyt asian kanssa yksin vaan kirjoitit tänne. Oman sukupuolen pohtiminen on luonnollista ja samaan aikaan se voi olla myös hyvin hämmentävää, niin kuin kuvailit.

Tuossa aiemmassa kommentissa mainittiin hyviä paikkoja minne ottaa yhteyttä. Minusta olisi tärkeää, että lähdet keskustelemaan ajatuksistasi ammattilaisen kanssa lisää. Voit ottaa yhteyttä Setan Sinuiksi –palvelun sekä Transtukipisteen lisäksi Sexpo-säätiön maksuttomaan neuvontapuhelimeen. Asiasi on tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen biologisesti nainen. Tunnen olevani mies ja näytänkin mieheltä, inhoan itseäni. Haluaisin olla joko mies, tai sukupuoleton. Tuli virhe kun synnyin, olen henkisestikin mies..

Tätä ei ratkaista kuin sukupuolenvaihdolla, mutta en halua sellaistakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi