Kehtaisitteko puhua tai myöntää masturboivanne sillee tosi aidosti?
Jos tulisi puhetta ryhmässä, miehiä ja naisia tai ehkä vain naisia kenties, niin kehtaatteko myöntää että masturboitte ihan aidosti ja ilolla? Vai vähättelettekö ehkä "kai se on pakko kun mies sitä ja tätä"? Eli noloa ja laitatte sen miehen syyksi?
Te jotka masturboitte esimerkiksi joka päivä, kehtaisitteko myöntää sen että olette joka päiväinen runkkari?
Kommentit (18)
Tämä on aihepiiri, josta en seurassa sano yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aihepiiri, josta en seurassa sano yhtään mitään.
Tämä siis hävettää sinua jollain tavalla niin, ettei voi puhua rennosti?
Siis miksi minä aikuinen nainen avautuisin kenellekään tästä aiheesta? Tietyt jutut pidän ihan itselläni.
Häpeä ei ole sama asia kuin se ettei jaa kaikkea kaikille...rennosti tai vähemmän rennosti.
Osa vaan kasvaa aikuiseksi ja haluaa säilyttää tietyt rajat omassa elämässä ja sen jakamisessa.
Ei ole tarvetta jakaa kaikkea kaikille vaikka sinulla ehkä on. Mitä itse saat kun kerrot omista masturbointitavoista ja kerroista muille sillai rennosti...joku syy on toimia näin...vai onko?
Eikö nyt irronnut runkkumatskua...jatka vievaamista!
Vierailija kirjoitti:
Häpeä ei ole sama asia kuin se ettei jaa kaikkea kaikille...rennosti tai vähemmän rennosti.
Osa vaan kasvaa aikuiseksi ja haluaa säilyttää tietyt rajat omassa elämässä ja sen jakamisessa.
Ei ole tarvetta jakaa kaikkea kaikille vaikka sinulla ehkä on. Mitä itse saat kun kerrot omista masturbointitavoista ja kerroista muille sillai rennosti...joku syy on toimia näin...vai onko?
Normaaliin elämään tuo kuuluu joten miksi siitä ei voisi puhua esim. hyvin ystävien kesken tai jos vaikka jossain kutsuilla on seksivälinekutsut? Oletteko vain hiljaa ja katsotteko muut puhuu?
Masturboin silleen tosi aidosti ja ilolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaliin elämään tuo kuuluu joten miksi siitä ei voisi puhua esim. hyvin ystävien kesken tai jos vaikka jossain kutsuilla on seksivälinekutsut? Oletteko vain hiljaa ja katsotteko muut puhuu?
No ei niistä omista touhuista todellakaan tarvitse kertoa yhtään mitään, voi jutella aiheesta vähän yleisemmällä tasolla.
Ollaan (naispuoleisten) kavereiden kanssa kyllä keskusteltu. :)
En itse ottaisi puheeksi - mutta jos kysyttäisiin, niin täysin rehellisesti sanoisin, että mieheni on mahtava mutta niin on "oma kiva" joskuskin.
No jos tulee puheeksi, niin voin kyllä myöntää. Olen aiheesta keskustellutkin joskus ystävieni kanssa. Mutta kuulunkin sukupolveen, joka on kasvanut Sinkkuelämää-ohjelmaa katsoen.
Kysymys oli tarkoitettu naisille, mutta itse miehenä en tykkää puhua näistä asioista. Tosin minun oletetaan varmasti masturboivan, joten turhapa sitä olisi puheeksi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
En itse ottaisi puheeksi - mutta jos kysyttäisiin, niin täysin rehellisesti sanoisin, että mieheni on mahtava mutta niin on "oma kiva" joskuskin.
"Joskuskin" :D Jos nyt kuitenkin "Oma kivakin joskus".
Masturbointi on SOOLOseksiä, yksin tehtävää, yksityistä, niin miksi tarvisi puhua? Jos ei kerro paskalla käynnistään, tarkoittaako se että sitä häpeää? Joku tykkää harrastaa itsekseen kitaransoittoa eikä siitä juuri kertoile. Luoja näitä idiootteja, nykyään pitäisi olla varmaan joku kävelevä facebookki, mitään ei saisi pitää itsellään. Miksei saisi nauttia seksuaalisuudestaan omassa rauhassa ilman, että joku urvelo on heti leimaamassa jotain häpeää toiminnalle?
Kyllä me puhutaan kavereiden kanssa runkkauksesta ja paskalla käymisestä, jotkut ei ja se on ihan fine.
n20
Puhun intiimiasioistani ainoastaan niiden ihmisten kanssa kenen kanssa olen intiimisuhteessa tai joiden kanssa olisin halukas sellaiseen. Eli puhuisin siinä tapauksessa mikäli olisi menossa joku megaryhmäsessio koko tuon aloittajan kuvaileman sekalaisen remmin kanssa, noin muuten luonnollisestikaan en. Eli en. Enhän myöskään raportoi sekalaisille ihmisille millaista tuotosta tuli wc-reissulla, koska näinkin sivistystyneenä ihmisenä käsitän mainiosti mikä kuuluu muille ja mikä vain minulle itselleni (ja sitten jos tarpeen niin niille intiimikumppaneille). Nämä on sellaisia hyviä käytöstapoja myös, eikä ne ole mikään pikku juttu tässä elämässä.
Pidän ihmistä joka puhuu seurassa kuin seurassa masturboimisestaan tai seksielämästään muuten moukkana sillä tavalla, että se ei innosta minua. Äly ja seksi kulkee mun elämässä aina käsi kädessä, tai sitten on parempi olla kokonaan ilman. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos tulisi puhetta ryhmässä, miehiä ja naisia tai ehkä vain naisia kenties, niin kehtaatteko myöntää että masturboitte ihan aidosti ja ilolla? Vai vähättelettekö ehkä "kai se on pakko kun mies sitä ja tätä"? Eli noloa ja laitatte sen miehen syyksi?
Te jotka masturboitte esimerkiksi joka päivä, kehtaisitteko myöntää sen että olette joka päiväinen runkkari?
En voisi kyllä mitenkään laittaa sitä miehen syyksi ja kyllä kai mä sen tohtisin myöntää samalla tavalla kuin seksin harrastamisen mutta en usko että haluaisin erityisesti puhella kummastakaan missään ryhmässä. En edes tiedä ketä kiinostaisi masturbointini tai miehen ja minun välinen seksi yksityiskohtaisemmin.
.