Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatteleeko miehetkin niin että sinkuissa on jotakin "vikaa" varattuihin verrattuna

Vierailija
15.12.2015 |

Kiinnostaako muka miehiä enemmän varatut naiset kuin samanikäiset sinkut? Ei kai. Vai enkö ole vain huomannut sitä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Naisia kiinnostaa varatut miehet, koska varatulla miehellä on korkeampi status (on jo muiden naisten hyväksymä) kuin sinkkumiehellä.

Vierailija
2/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän naisten juttu haluta "toisen omaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies ajatteli minusta niin, mutta vikaa olikin siellä hänen päässään vähän enemmän... Tuollaisiin tyyppeihin ei kannata tuhlata aikaansa.

Vierailija
4/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yrittävät varattuja todella usein sen takia, että parhaimmat (kauneimmat) naiset ovat nopeasti varattuja. Heitä ei haittaisi viedä naista toiselta mieheltä.

Vierailija
5/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Miehillä toimii keskinäinen kunnioitus sen verran paremmin, että varatun asema laskee naisen kiinnostusta miehen silmissä.

Vierailija
6/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko taustalla myös luonto sillai että varattu nainen on yhtä kuin jo raskaaksi pantu nainen. Varattu uros ei ole tällä tavalla pelattu pois pelistä vaan on ainakin yhtä toimintakykyinen kuin sinkkukin.

Vierailija
7/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat viedään jo nuorena

vanha totuus

Vierailija
8/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kokemukseni mukaan miehet kunnioittavat enemmän toisen omaa. Naisille taas varatun pokaaminen on todistus omasta viehätysvoimasta, joka pönkittää itsetuntoa.

Vierailija
9/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.Itse olen nainen enkä ymmärrä ajatusta ollenkaan. Kyllähän hitlerillekin helposti nainen löytyi ja olisi löytynyt montakin, varmasti, kaikki halukkaat löytävät kumppanin, ihan sama millainen kakkakasa ihminen on niin joku on niin sokea että sitä ei näe tai on itse samanlainen kakkakasa.

Vaikka viihdyn hyvin itsekseni eli olen ehkä introvertti, niin en ole koskaan ymmärtänyt tuollaista, että joku ei halutessaan löytäisi kumppania tai kavereita.

Vierailija
10/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku ei ole vain kelpuuttanut ketään.

Vierailija
11/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parhaat viedään jo nuorena

vanha totuus

..ja kolmikymppisinä ollaan tokalla tai kolmannella kierroksella olevia yksinhuoltajia...

Vierailija
12/14 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.Itse olen nainen enkä ymmärrä ajatusta ollenkaan. Kyllähän hitlerillekin helposti nainen löytyi ja olisi löytynyt montakin, varmasti, kaikki halukkaat löytävät kumppanin, ihan sama millainen kakkakasa ihminen on niin joku on niin sokea että sitä ei näe tai on itse samanlainen kakkakasa.

Vaikka viihdyn hyvin itsekseni eli olen ehkä introvertti, niin en ole koskaan ymmärtänyt tuollaista, että joku ei halutessaan löytäisi kumppania tai kavereita.

Joo tota, korkean statuksen miehillähän on tunnetusti vaikeuksia löytää nainen, etenkin jos on manipulatiivinen karismaattinen psykopaatti :D

Vierailija
13/14 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt muutamia kieroja kollegoita on kuunteleminen, niin sinkuissahan on vikaa.

Ei siinä, että hyppää lennosta suhteesta toiseen ja on kokoajan haku päällä, jos vaikka löytyisi parempi, ole mitään vikaa... Vikaa on pitkään pysyneessä sinkussa joka on naisena varsinkin puhkihöylätty patja... tai sitten ei. Vituttaa nykyinen kulttuuri, missä niputetaan kaikki samaan sakkiin.

Tiedän ihan kammottavia suhteellisia ja sinkkuja ja samoin tosi hyviä tyyppejä.

Vierailija
14/14 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies kerran selitti, että naisella pitää olla kokemusta parisuhteesta eli siitä, miten parisuhteessa ollaan. Hänen exänsä oli kyttääjä, joka nakitti miehelle töitä edelleen, vaikkei heillä ollut edes yhteisiä lapsia. Olivat olleet yhdessä noin 15 vuotta ja mies dumppasi, minut sillä perusteella, että minulla ei ollut kokemusta yhtä pitkästä suhteesta. Miehellä oli muutenkin paljon käsityksiä siitä, millaisia naiset ovat ja kummasti ne pätivät hänen exäänsä. En ymmärrä, miksi olivat eronneet, kun ei toista samanlaista sitten löytynytkään.