Mindfulness-meditointi on mustaa magiaa
Siinä yritetään tyhjentää mieli Jumalasta, jotta saadaan tilaa Saatanalle ja hänen demoneilleen.
Kommentit (19)
Meditoijat yrittävät tavoitella saatanallisia voimia, kuten levitointia, ajatusten lukua ja telekinesiaa. En ymmärrä miten kristilliseen Suomeen on tuotu tämä itämainen saatanallinen oppi.
Juu ja joulupukki on saatanan punanuttuinen kätyri joka yrittää saada lapset pois hartaasta joulutunnelmasta
Jumala ja Saatana voivat minun puolestani selvitellä välinsä keskenään, ei kuulu meikäläiselle millään tavalla.
Tosin selvyyttä tuskin on näköpiirissä; vuos ituhannet ovat jo jatkaneet samaan malliin...
Hui, älkää vain lukeko enempää ap:n viestejä! Hän on Saatana, joka yrittää viekoitella teitä.
Tässä tunnetussa kuvassa Saatana itse istuu meditoijien suosimassa lotus-asennossa. Tämä paljastaa meditoinnin saatanallisen alkuperän. Moni uskoo että se on vain harmiton rentoutumisharjoitus, vaikka siinä on kyseessä pimeyden voimilla leikkimisestä.
Joogapiireissä suudellaan joogavetäjän peräreikää ja lausutaan ylistäviä sanoja Saatanalle. Homoseksuaalisuus ja kasvissyönti kuuluu myös noihin piireihin.
666 666 666 ja pentagrammi perään.
Eikös se Jeesuskin ollut jonkin sortin joogailija ja meditoija?
No siis asioita voi ainakin tehdä monella tavalla. Ehkä tämä vauvajooga voisi olla saatanasta vaikkei hengelliseltä harjoitteelta vaikutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Jeesuskin ollut jonkin sortin joogailija ja meditoija?
No ei ollut. Se on vain joogapiirien oma legenda.
Saatanan vaikeaa siinä on ainakin saada mieli tyhjennettyä, sen verran olen kokeillut.
Siis kenen perään? Ei mun perään ainakaan pentagrammia eikä muutakaan. Kyllä itselle meditaatio on lähinnä keskittymistä ja mielen hiljentämistä. Sen jälkeen on iloinen mieli ja hyvä olo koko päivän. Siinä ole tilaa teidän uskovaisten saatanoille ja piruille. Ylipäänsä te näytätte olevan hyvää pataa paholaisten kanssa kun niistä niin kauheasti tunnutte tietävän.
Mindfullnessjutut on tyystin kirjoitettu Bullshit generatorilla. Tyhmät lankeaa gurujen "oppeihin". Kuka tahansa verbaalisesti lahjakas voi suoltaa sitä diipadaapaa ja vähemmän lahjakkat voi sitten käyttää tuota Bullshit generatoria.
Tuksulla taas 666-siru vainoaa :D
Täytyy kyllä sanoa, että tuttavapiirini meditaatio- ja joogaihmisistä miltei kaikki ovat sellaisia, että heiltä puuttuu kyky kriittiseen ajatteluun ja itsenäiseen ja analyyttiseen tiedonhakuun. Pari on lievästi todellisuudesta vieraantuneita, elävät omassa maailmassaan enemmän kuin arkitodellisuudessa.
Minä tutustuin Mindfulnessiin. Ihan kiva tapa kuunnella itseään.
Sain siitä muutamia työkaluja stressinhallintaan.
:)
Jooga, meditointi tms ovat mielestäni ihan hevonhumppaa, mutta minkään sortin paholaiset ei kyllä liity niihin yhtään millään tavalla.
Cool story bro