Älyvapaa av-mamma(?) kommentoi äsken ostoksiani
Puhui varmaan sillai, että tarkoitti, että minä kuulen. Ostin gluteenitonta kahvileipää ja tavallista kahvileipää. Kyselin siinä kaupassa myyjältä, missä gluteenittomat ovat, kun korissa oli jo tavan jyväshyvän kekskejä. Tää mamma sitten, jonossa jälkeeni, pihalla kommentoi mukana ollellee oletetulle kaverilleen että kumma kun pitää olla gluteenitonta, mutta sitten kuitenkin ostaa tavallistakin. Aika idiootti mamma. Mamma, koska mukana oli myös lapsi. Miten kukaan voi olla noin tyhmä?
Kommentit (7)
En tiedä. Toisaalta aika tyhmää torveloiden puheista noin loukkaantuakaan.
Hehe.
Olen vege ja asun pikkukaupungissa. Minulla on sekaruokaileva rescuekoira, jolle ostan yleensä eläinlääkäriaseman nappuloita. Kun koiralla oli ollut leikkaus, suositteli ell jauhelihan syöttämistä. Siinä sitten kuulin seuraavat päivät ties keltä, miten kaikki veget joskus repsahtaa vähän jauhelihaan, kun kävin sitä tietenkin koirulille lähikaupasta hakemassa :D
Tää on vähän sama kuin kerran lentokentällä joku rouvashenkilö päätti oikein kovaan ääneen todeta, että "tolla lapsella on vesirokko!". No juu oli ollut ja oli jo rupivaiheessa ja lääkärintodistus siitä mukana ettei ole enää tarttuvaa. Teki mieli kävellä rouvan luokse ja todeta "Rouva lääkäri on hyvä ja tarkistaa onko tässä todistuksessa jokin epäselvyys", mutta maltoin mieleni ja jätin rouvan tyytyväisenä myhäilemään omaan ylemmyyden tunteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Hehe.
Olen vege ja asun pikkukaupungissa. Minulla on sekaruokaileva rescuekoira, jolle ostan yleensä eläinlääkäriaseman nappuloita. Kun koiralla oli ollut leikkaus, suositteli ell jauhelihan syöttämistä. Siinä sitten kuulin seuraavat päivät ties keltä, miten kaikki veget joskus repsahtaa vähän jauhelihaan, kun kävin sitä tietenkin koirulille lähikaupasta hakemassa :D
Ostamalla jauhelihaa tuet lihateollisuutta ja eläinten järjestelmällistä rääkkäämistä ja tappamista. Ihan sama syötkö sitä lihaa itse vai heitätkö ostamisen jälkeen suoraan roskikseen.
En minä siitä toki loukkaantunut, vaan olen paremminkin huvittunut. ap. Itselläni ei muuten ole juuri mitään ruokavaliorajoitteita, ihan vieraalle ostin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe.
Olen vege ja asun pikkukaupungissa. Minulla on sekaruokaileva rescuekoira, jolle ostan yleensä eläinlääkäriaseman nappuloita. Kun koiralla oli ollut leikkaus, suositteli ell jauhelihan syöttämistä. Siinä sitten kuulin seuraavat päivät ties keltä, miten kaikki veget joskus repsahtaa vähän jauhelihaan, kun kävin sitä tietenkin koirulille lähikaupasta hakemassa :DOstamalla jauhelihaa tuet lihateollisuutta ja eläinten järjestelmällistä rääkkäämistä ja tappamista. Ihan sama syötkö sitä lihaa itse vai heitätkö ostamisen jälkeen suoraan roskikseen.
Kai minä nyt sen tiedän, että koirani syö eläimiä, oli ne sitten jauhelihana tai nappuloina. Syöttämällä eläintä väärin olisin vain aiheuttanut hänelle kärsimystä, jos nyt en suoraan niin ainakin olisin mahdollistanut mahdollisen sellaisen. Minä itse säästän kuitenkin monta eläintä valitsemalla kasvisruuan, koirallani taas ei taas täillaista valinnanvaraa ole!
Av-mammalta onnistuu.