Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi ajatella akateemisesta miehestä joka tykkää Star Warsista??

Vierailija
15.12.2015 |

Olen tapaillut yhtä akateemista miestä ja häneltä tuli juuri tekstari jossa kysyi haluanko lähteä huomenna uuden Star Warsin ensi-iltaan. Hiukka tyrmistynyt olo. Olisin odottanut enemmänkin kutsua oopperaan tai edes jotain eurooppalaista taide-elokuvaa katsomaan, mutta miksi ihmeessä akateeminen mies haluaa mennä katsomaan lastenelokuvaa? Vai pitääkö hän minua niin lapsellisena että ajattelee minun tykkäävän lapsellisista elokuvista? En ole vielä vastannut viestiin ja mitä enemmän ajattelen asiaa sitä vähemmän tekee mieli vastata ollenkaan. Olikohan tää nyt tässä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo nyt oli tuossa, jos ajattelet noin.

Vierailija
2/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, liian läpinäkyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli nyt siinä. Seuraavalla kerralla osaat arvostaa AMK-miestä joka vie sinut oopperaan.

Vierailija
4/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D no jätä se sika :D 

Vierailija
5/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tää provo? Kyllä mun tuntemat akateemiset ovat valtaosin kiinnostuneita Star Warsista. Oma mieheni (musiikin maisteri) on menossa ensi-iltaan.

Vierailija
6/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa voisin mennä treffeille prinsessa Leian kanssa.

Vierailija
7/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisin törmännyt akateemiseen mieheen, joka ei tykkää Star Warsista :).

Vierailija
8/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja taas näitä juttuja, ei voi kun pyöritellä päätään.

Vierailija
9/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha... Itse olen akateeminen mies ja kaikki akateemiset kaverini fanittaa Star Warsia ihan täysillä. Joo myönnän että akateemisuuteni tulee insinööritieteiden saralta :)

Itse olen tosin poikkeus ja myönsin juuri pikkujouluissa kavereilleni etten ole nähnyt yhtään Star Wars -elokuvaa ja olen kuitenkin melko hyvin katsonut kaikki mahdolliset elokuvat. Kuulemma minua ei sen vuoksi voi enää ottaa vakavasti :)

Mutta en pitäisi tuota Star Wars -elokuvan katsomista ihan noihin pahana. Jos et kelpuuta enää tuota miestä niin voit tulla tapaamaan minua koska akateeminen mies joka ei katso Star Warsia on niin harvinainen etten tunne itseni lisäksi muita. Ilmoita vaan tähän jos haluat tavata niin järjestän asian. 

Vierailija
10/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan tää provo? Kyllä mun tuntemat akateemiset ovat valtaosin kiinnostuneita Star Warsista. Oma mieheni (musiikin maisteri) on menossa ensi-iltaan.

Mies ei ole mikään nörtti, eikä ole opiskellut mitään nörttialaa, vaan työskentelee hyväpalkkaisessa arvostetussa työssä. Siksi vähän ihmetyttää tuo elokuvavalinta, kun ei ole yhtään sen tyyliä. Meni vähän maku koko miehestä, kun odotin jotain ihan muuta. AP

Vierailija
11/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan ajattelisin: "ai, sinä pidät star warsista".

Vierailija
12/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Aika skitso aloitus. Yleensä naiset kaikkoavat luotani siinä vaiheessa, jos kerron pitäväni taide-elokuvista...

Ehkä hieman aiheeseen liittyen... Joskus minut on jätetty sen takia, että en tuossa vaiheessa enää ollut kiinnostunut pleikkarin, tai tietokonepelien pelaamisesta... Kuulemma mies, joka ei pelaa, on tylsä...

Vierailija
13/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä jostain akateeminen mies joka ei pidä Tähtien sodasta!

Vierailija
14/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Warsia et taivu katsomaan mutta tällä palstalla viihdyt, missä enemmistö on vähämielisiä avauksista pääteltynä.

Vierailija
15/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa. Olet hänelle liian kuivakka tapaus.

Vierailija
16/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä.

Vierailija
17/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tekniikan tohtori ja olemme menossa myöskin katsomaan kyseistä elokuvaa. Itselläni on kaksi maisteristason tutkintoa. Aika moni humanistikin fanittaa Star Warsia täysillä. Sulla on nuttura liian tiukalla, löysää vähän. 

Vierailija
18/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro tälle akateemiselle miehelle ainkaan sitä että viihdyt vauva-palstalla ja osa avauksista on sinun tekemiäsi.

Et kerkiä kissaa sanomaan ja miesystäväsi on entinen tuttavuus.

Vierailija
19/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana läketieteenopiskelijana tapailin ylemmän kurssin opiskelijaa, ja olin kovin kiinnostunut. Sitten tyyppi kertoi nähneensä jonkun StarWars leffan yhdeksän kertaa ja samantien kiinnostukseni lopahti. Aiemmat romanttiset tunteet katosivat samantien ja tyyppi alkoi kaikinpuolin naurettavalta vaikuttaA. Tunnetaan nyt parikymmentä vuotta tuosta edelleen, ollaan tahoillamme naimisissa. Minulla VTT mies, ja StarWars tyypillä kiva luokanopettaja-vaimo. Starwars tyyppi on ok, mutta todella sivistymätön ja mauton tyyppi, ihan ääliö. Ja kaikki tämä ihan hyvällä tapaa, pidän hänestä kyllä edelleen kaikessa hölmöydessään, mutta tuo Starwars-ennakkoluuloni on 20 vuodessa vain vahvistunut. Hyvä tapa seuloa heinäkasasta: starwars fanit voi suosiolla ohittaa.

Vierailija
20/30 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ajatella? No sitä että mies tykkää Star Wars-elokuvista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi