Olisitko tyytyväinen: mitat 160/57?
Kommentit (28)
Liian lyhyt tuohon painoon eli siis en.
En, painan kilon enemmän ja olen 13cm pidempi, silti löytyy ylimääräistä. Joten kuulostaa aika kookkaalta tuo 160/57
Onko lihasta? Jos kyllä, niin ehkä menee, muuten ei. Itse 160 ja 53 ja en tyytyväine n.
No itse olen 175cm 57kg, mutta toisaalta hyvä ystäväni on noissa mitoissa ja omaa hyvän kropan.. itse asiassa näyttää hoikalta? että joo en tiedä, painoon vaikuttaa niin moni eri seikka :D
Minä olisin oikein tyytyväinen. Ollessani vuosia sitten tuon painoinen, olin tyytyväinen itseeni. Vaikka en oikeastaan ole tyytymätön itseeni nykyisessä painossanikaan. 344
N 160 cm 79 kg
En. Menisi koko vaatekaapin sisältö uusiksi.
177/64
Olisin, itselläni on oma ohjenuora eli paino on ok jos se on sama kuin pituus -100cm. Sekavasti selitetty tiedetään. Nykyään omat lukuni ovat 65kg/165cm ja tunnen oloni varsin sopusuhtaiseksi. Toisaalta omaan J-kupin rinnat, joten olen ollut aika naurettava näky kymmenen kiloa pienempänä :D
Olen 160/75, joten siitä voi miettiä olisinko tyytyväinen painaessani 57.
Varmaan olisin, jos olisin syntynyt noin lyhyeksi. Mitäpä sitä kärvistelemään.
Jokaisen tulisi olla luojan luomaan tyytyväinen. Pituudelle ei totisesti voi mitään. Painoon voi vaikuttaa paljonkin.
Eli, jos noin lyhyt olisin, niin pyrkisin kymmenisen kiloa alhaisempaan painoon. Mutta hyvinkin voisin noinkin olla tyytyväinen. Riippuu niin kropan rakenteesta.
Olen 162/60 ja ihan hemmetin hyvännäköinen. Isot tissit, pyöreä takapuoli ja hoikka vyötärö. Eli jos olisi samanlainen vartalotyyppi noilla mitoilla niin ilman muuta =).
Olen pidempi ja kevyempi ja haluaisin laihtua ainakin pari kiloa, mutta jos olisin hyvin timmi voisin varmaan olla tyytyväinen noillakin mitoilla.
En. Olen 160 cm pitkä ja jossain vaiheessa painoin tuon verran. Olen laihtunut n. 40-kiloiseksi, välillä näytän liian laihalta, mutta parempi näin.
Tuntuisi varmaan oudolta olla noin lyhyt. Mutta kai jos siihen olisin tottunut niin olisin ihan tyytyväinen.
En varmaankaan, mutta enpä osaa oikein sanoa olisinko täysin tyytyväinen "mihinkään", kai sitä itsensä näkee aina isompana kuin onkaan. Suhteessa olen kuitenkin hoikempi nyt, enkä ole tyytyväinen - en kyllä kovin tyytymätönkään.
178/70.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen 160 cm pitkä ja jossain vaiheessa painoin tuon verran. Olen laihtunut n. 40-kiloiseksi, välillä näytän liian laihalta, mutta parempi näin.
Nelkyt kiloa kuulostaa aika vähältä. Mutta ehkä se sinulle ihan hyvä.
Olen 164-senttinen ja painan 46 kg ja jatkuvaa valitusta laihuudesta muilta. Itse koen tämän aivan hyväksi. Olen hyvin kapearakenteinen ja siro kaikin puolin. Löytyy lihastakin vaikka muille jakaa.
Ihme synti olla nykyään tosi hoikka...
Itse olisin kyllä mielestäni ylipainoinen enkä viihdy sellaisena. 165 cm / 52 kg.
Riippuu onko lihasta vai ei ja mitä häh.