Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ihmiset teitä ärsyttää eniten?

Vierailija
15.12.2015 |

Mua kyrsii semmoset tyypit, jotka kertoo vihaavansa paskan puhumista, mutta tekee sitä kuitenkin itse.

Syksyn alussa meille tuli koulussa ryhmään uusi tyyppi. Jotain kautta tuli kerran puhetta toisista selän takana puhumisesta, ja hän kertoi, ettei yhtään tykkää siitä jos asiota ei sanota suoraan tai keksitään toisten selän takana asioita tai juorutaan jotain muista ymsyms.
Samana päivänä tää tyyppi kysyi multa, että tunnenko luokan "Sannaa" hyvin. Kerroin, että en sen enempää kuin luokkakaverina. En hänestä paljoa tiedä. No tää sankari alkoi kertomaan Sannasta ikäviä asioita, jotka ovat kuulemma tapahtuneet muutamia vuosia sitten, kun he olivat samassa koulussa.

Teki mieli sanoa siihen, että hei, kukahan se just muutama tunti sitten painotti sitä, miten kuvottavaa selän takana juoruilu on. Huoh..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä av:n asioita vääristelevistä ja riidanhaluisista mammoista.

Jos sanon, että omena on pyöreä makea hedelmä, sanon ilmeisesti samalla että mikään muu hedelmä ei ole hyvä ja oikeastaan olen idiootti sillä eihän omena edes ole täysin pyöreä ja vittu mikä natsi olen kun en ymmärrä että muutakin voi syödä kuin hedelmiä!!?

And yet, here I am.

Vierailija
2/6 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka valittavat turhasta ja tekevät yksinkertaisista asioista hankalia. Esimerkiksi ihmiset jotka valittavat lihavuudestaan, mutta eivät aio tehdä yhtikäs mitään asian edistämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki mieli sanoa, mutta et sanonut? 

Oletko jotenkin parempi ihminen kuin tämä puhuja... 

Kysyit ärsytyksestä, niin eniten ärsyttää tällaiset "teki mieli" -ihmiset. Asian sanoo niin kuin se on siinä tilanteessa, jossa se on!

Vierailija
4/6 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ihmisiä, jotka valehtelevat turhaan päivänselvästä asiasta. "Olet rikkonut naulakon?" "En tiedä, miten se on hajonnut, huomasin vasta." Tämä siis, kun muuta mahdollisuutta ei ole kuin kyseinen henkilö.

Vierailija
5/6 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulirenkaita, raakasipulisalaatti, sipulisalsaa, paahdetulla sipulirouheella kuorrutettu vakosipulipaistos.

Raakaa pissaa, kissanhiekkaa, tsunami, kattilan kansia, kolme varpaankynttä, kysta, kuormitettu isoäiti gratinoituna graniitilla, granaatti.

Vierailija
6/6 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoilla ne tantat, jotka liioittelevat pienenpieniä virheitä (esim. jos joku on täyttänyt kahvihuoneen aterinlaatikon väärin) ja tulevat muka hyvää tarkoittaen neuvomaan älykkäitä, mutta itseään paljon nuorempia aloittaen paasaamisen: "voi hyvä ystävä" tai "rakas lapsi"!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän