Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tradenomin työllistyminen pääkaupunkiseudulla.

Elbe
15.12.2015 |

Lähes neljän vuoden työsuhde otti ja loppu.Koulutettujen työttömyys on muutenkin aika kovaa tällä hetkellä ja haluaisinkin kysyä miten pitkään ihmiset ovat ammattikorkea pohjallaan etsineet töitä jäätyään työttömiksi.

N35

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehehe 

Vierailija
2/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, minua naurattaa että sanoja tradenomi ja työllistyminen käytetään samassa otsikossa. 

Itsekin saman paperin omaavana, HEHEHE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ensin kirjoittamaan parempaa suomea, niin katsotaan sitä työllistymistäsi sitten uudelleen. Hehehe!

Vierailija
4/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti juuri muut kuin hoitajat ja lääkärit eivät Suomessa työllisty.

Vierailija
5/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon naurata.Olen kuitenkin koulutettu nainen ja tehnyt töitä tämän yhteiskunnan eteen.Ärsyttää suunnatomasti kuunnella joitain sähkömiesten,kattomiesten tienestejä.Jatkuvasti on kuulemma keikkaa, mutta minulle lukeneena ihmisenä yhteiskunta ei näe mitään käyttöä.Tällä paperilla pitäisi mielestäni olla joku 3500-4500€/kk suojatyöpaikka valtionkonttorissa.

Vierailija
6/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe, ei vittu tradenomi.

Vierailija
7/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tämän maan ongelma nimenomaan onkin, liian lukeneet ihmiset. Joille ei ole käyttöä, koska ei ole rohkeita spontaaneja ihmisiä perustamassa yrityksiä, koska se ei ole tässä maassa kannattavaa.

Vierailija
8/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele ensin kirjoittamaan parempaa suomea, niin katsotaan sitä työllistymistäsi sitten uudelleen. Hehehe!

Jos omaat hyvän käsialan, voisi ammatinvaihto olla järkevää:

http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1450075232999.html

Vierailija
9/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap en kyllä sanoisi että tradenomi on "lukenut ihminen". Tai että sillä paperilla pitäisi olla ylipäänsä mitään.

Vierailija
10/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mihin asioihin koet olevasi tradenomin papereillasi koulutettu? Mihin käytännön työelämässä tarvittaviin taitoihin olet pätevä?

Vierailija
11/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASKA ALARM ALMA ALLI KASSINTYHJETNÄJÄXI KELPAAT TULE TÄNNE NAINEN SLURP SLURP

Vierailija
12/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen itseni maisteriksi ja haistatan vitut teille kaikille duunareille!

Vierailija
13/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen itseni maisteriksi ja haistatan vitut teille kaikille duunareille!

Ei me olla duunareita. :) Me ollaan akateemisia jo.

Vierailija
14/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hainyo- merkonomin papruilla pitkällä kokemuksella valtiolta virkaa, samaa virkaa haki monta tradenomia ja ekonomia. Hakijoita oli yli 60. Tulin valituksi. Miehellä on taas monta tradenomia työkavereina, rattia pyörittämässä.

Kaupan ja toimisto/taloushallinnon alalle koulutetaan liikaa porukkaa.

Vierailija
15/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, olen trademi, saman ikäinen kuin ap. En todellakaan pidä itseäni lukeneena :D Työllistyminen on pirun vaikeaa kunnon töihin, teen tällä hetkellä myyntityötä, palkka hurja 2300 e kk. Tradenomin koulutus on mielestäni melko turha, poislukien tietojenkäsittely ja kirjanpitopuolen. Muut eivät yksinkertaisesti työllisty kuin hanttihommiin.

Vierailija
16/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmistunut v. 2000 tradenomiksi ja työllistyin heti oman alani hommiin, joita olen tehnyt siitä lähtien tauotta kahdella eri työnantajalla. Pk-seudun työtilanteesta en osaa sanoa, mutta kaikki tradekaverini ovat myös työllistyneet hyvin omille aloilleen täällä maakunnassa.

Vierailija
17/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valmistuin kuukausi sitten tradenomiksi ja sain työpaikan mediatoimistosta plannerina. Oli valmiiksi hyvät kontaktit... Omasta aktiivisuudesta se on kiinni! Tradenomi on ihan huuhaa-tutkinto, ei kiinnostanut opiskelu ja halusin päästä vähällä :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän