Mistä löytää fiksuja akateemisia naisia?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP itse fiksumpi akateeminen mies? Jos et, niin et sinä kelpaa kuitenkaan.
Olen hallintotieteiden maisteri
Etkö ole koko viiden vuoden aikana saanut tilaisuutta saada akateemisia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP itse fiksumpi akateeminen mies? Jos et, niin et sinä kelpaa kuitenkaan.
Valmistuin kahdessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 miten tuo on edes mahdollista? olitko tehnyt avoimessa ensin?
2 etkö saanut tilaisuutta niissä kahdessa vuodessa? olitko paljon muita vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 etkö saanut tilaisuutta niissä kahdessa vuodessa? olitko paljon muita vanhempi?
Suoritin avoimessa yliopistossa ennalta n. 100 opintopistettä. Sen jälkeen suoritin ensimmäisenä lukuvuonna normaalin n. 90 opintopistettä (+ kesällä 25 opintopistettä) sekä toisena lukuvuonna loput 85 opintpistettä. Gradun aloitin jo toisen vuoden syksyllä
Nyt olen alan hommissa, työkokemusta ei juurikaan ehtinut kertyä opiskeluaikana mutta sain paikan pääosin harjoitteluni sekä suhteiden kautta.
Eipä ollut aikaa pyöriä opiskelijabileissä :D Se tässä onkin, nyt on jo opiskelu takana ja ura edessä, mutta fiksua ja akateemista puolisoa ei ehtinyt löytää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 etkö saanut tilaisuutta niissä kahdessa vuodessa? olitko paljon muita vanhempi?Suoritin avoimessa yliopistossa ennalta n. 100 opintopistettä. Sen jälkeen suoritin ensimmäisenä lukuvuonna normaalin n. 90 opintopistettä (+ kesällä 25 opintopistettä) sekä toisena lukuvuonna loput 85 opintpistettä. Gradun aloitin jo toisen vuoden syksyllä
Nyt olen alan hommissa, työkokemusta ei juurikaan ehtinut kertyä opiskeluaikana mutta sain paikan pääosin harjoitteluni sekä suhteiden kautta.
Eipä ollut aikaa pyöriä opiskelijabileissä :D Se tässä onkin, nyt on jo opiskelu takana ja ura edessä, mutta fiksua ja akateemista puolisoa ei ehtinyt löytää
Joissakin tiedekunnissa tuo onkin varmaan mahdollista, jos suurimman osan kursseista perustuu vain kirjoihin joita tentitään, mutta monissa tutkinto-ohjelmissa on kursseille niin paljon esitietovaatimuksia, että kahdessa vuodessa suorittaminen ei ole käytännössä mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 etkö saanut tilaisuutta niissä kahdessa vuodessa? olitko paljon muita vanhempi?Suoritin avoimessa yliopistossa ennalta n. 100 opintopistettä. Sen jälkeen suoritin ensimmäisenä lukuvuonna normaalin n. 90 opintopistettä (+ kesällä 25 opintopistettä) sekä toisena lukuvuonna loput 85 opintpistettä. Gradun aloitin jo toisen vuoden syksyllä
No jos ei töistä löydy niin voisitko mennä tekemään vielä toista tutkintoa, tällä kertaa silmäillen niitä naisia...
Pakko kysyä, että miksi juuri akateeminen?
Monet on sinkkuja ja yksin kotona.