Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää fiksuja akateemisia naisia?

Vierailija
15.12.2015 |

kertokaa

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin minäkin. Kaikki vähänkin järkevät naiset yliopistolla ovat jo varattuja

M24

Vierailija
2/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolta minä löysin omani. Ja kavereiden kavereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ainoat kriteerit on fiksu ja akateeminen, luulisi löytyvän helpostikin useita ehdokkaita. Usein niitä kriteerejä sitten kuitenkin on paljon enemmän.

Vierailija
4/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ainoat kriteerit on fiksu ja akateeminen, luulisi löytyvän helpostikin useita ehdokkaita. Usein niitä kriteerejä sitten kuitenkin on paljon enemmän.

Niin... mistä vain tiedät ketkät ovat sinkkuja ja ketkä varattuja? Se tässä on myös yksi ongelma.

Vierailija
5/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi maisterineito. Minua on kyllä vaikea löytää mistään, kun tähän yrityksen pyörittelemiseen menee aikaa ja muuten viihdynkin hyvin kotona. :)

Vierailija
6/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että vaikka akateemiset miehet ovat usein harvemmin sinkkuja kuin naiset, niin silti todella moni akateeminen sinkku ei vain kohtaa. Kaikki eivät taida viihtyä opiskelijabileissä joissa yleensä kai nämä jutut alkaa?

Vierailija
7/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneseti nämä akateemiset ovat jollain tasolla yksinkertaisia. Vähän sellaisia asperger-henkilöitä, jotka nostavat itsensä taivaisiin asti.

Vierailija
8/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moneseti nämä akateemiset ovat jollain tasolla yksinkertaisia. Vähän sellaisia asperger-henkilöitä, jotka nostavat itsensä taivaisiin asti.

Nosta sinäkin, täällä taivaissa on kivaa! :)

Vierailija
9/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että vaikka akateemiset miehet ovat usein harvemmin sinkkuja kuin naiset, niin silti todella moni akateeminen sinkku ei vain kohtaa. Kaikki eivät taida viihtyä opiskelijabileissä joissa yleensä kai nämä jutut alkaa?

En muista yhtään pidempään kestänyttä suhdetta, joka olisi alkanut opiskelijabileissä. Muuten järjestötoiminnassa yms varmasti, mutta bileet olivat ainakin 10 vuotta sitten huonoja parinetsintäpaikkoja. Kaikki kaveritkin tuli luennoilta ja muuten opintojen kautta.

Vierailija
10/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kyllä duunarit ovat yksinkertaisia. Harvoin ymmärtävät mitän yhteiskunnasta, politiikasta ja kulttuurista.

Vierailija
11/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on kyllä paljonkin akateemisia...

Vierailija
12/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät ei kulu ollenkaan, kun vain leeeijjaaileeen...

Vierailija
13/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä olenko niin kovin fiksu sinun mittapuullasi, mutta löysin mieheni kavereiden kautta, kun oltiin samoissa juhlissa.

Vierailija
14/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkumoisena sapioseksuaalina tähän asti yliopistopiirien ulkopuolelta löydettyjä ja treffeillä käytyjä: Suomi24 treffeistä nainen joka teki väitöskirjaa bioteknologian alalta, Tinderistä yritysjohdon konsulttina toiminut sosiologian lisensiaattityötä tekevä (+yksi lääketieteen tohtori joka ei edennyt treffeille asti) ja nyt vikingin sinkkuristeilyltä tohtoriksi väitellyt joka työskentelee teknisessä yliopistossa tutkijana.

Valokuvausharrastuksen puolelta yksi mallityttö tekee väitöskirjaa geenitutkimuksesta. Tuo oli kylläkin juuri mennyt tai menossa naimisiin.

Aivan käsittämättömän ihania naisia kaikki :)

Vierailija
15/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP itse fiksumpi akateeminen mies? Jos et, niin et sinä kelpaa kuitenkaan.

Vierailija
16/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tulee itse omat parinetsintämeiningit yliopistossa mieleen. Ja eritoten yksi aspekti siitä.

Mun aikana (2005-2010) ainakin tuntui vahvasti siltä, että lähes kaikki yliopiston fiksut naiset olivat poliittisesti erittäin punavihreitä, eivätkä pitäneet muulla tavalla ajattelevia oikein minään. Itse poliittisesti oikeammalle suuntautuneena havaitsin nopealla tunnustelulla jo ekana syksynä, että mitään mahkuja tuttavuuden tekemiseen ei poliittisilla paariahenkilöillä ollut.

Ratkaisuna oli tietenkin se, mitä luulen kaikkien miesten aina tehneen: tarvittaessa feikkaa saadaksesi seuraa. Musta tuli sitten punavihreä itsestänikin, nyt voin sanoa että puhtaasti näön vuoksi ja tyttöjen hyviin kirjoihin päästäkseni. Täytyy sanoa, että toimi kuin häkä! Luonteeltani olen aina ollut puhelias, mua on kehuttu mm. supliikkimieheksi usein, joten kun sain ohitettua tuon "pääsyvaatimuksen" pääsin sitten itse asiaan eli naisten narraamiseen ja jahtaamiseen. 

Tänä päivänä muuten erittäin monet ovat siirtyneet noilta opiskeluaikojensa äärimmäisiltä linjoilta enemmän tai vähemmän keskiluokkais-porvarillisempaan suuntaan. Oma vaimonikin on nykyisin jotain demarin ja keskustan väliltä. Veikkaan, että erittäin moni noissa punavihreiden bileissä aikoinaan liikkunut nuorimies oli liikkeellä samalla motivaatiolla kuin minäkin. Samaa ajattelen nykyään myös yliopistot 1970-luvulla villinneestä marxilaisesta opiskelijaliikkeestä. :)

Mitä tästä opimme siis, jos mitään? Monet akateemiset naiset (toki myös miehet, mutta naisten jahtaamisesta mulla on omaa kokemusta) saattavat olla erittäin fiksuja ja mukavia, mutta nuoruuden ehdottomuudessaan torppaavat muuten asialliset sulhokandidaatit esim. yllä mainittujen mielipideasioiden vuoksi. Siispä suosittelen moisissa tapauksissa suosioon kiemurtelua pienellä vilungilla, niin sitä on ennenkin tehty! Jyrkät mielipiteet menevät kuitenkin ohi jossain elämänvaiheessa.

Sosiaalinen maailma asettaa joskus normeja tiettyjen tavoiteltavien asioiden esteeksi. Näihin normeihin on osattava sopeutua, tai vaihtoehtoisesti ne on osattava kiertää itselle parhaan lopputuloksen aiheuttavalla tavalla. Näin lienee aina ollut ja tullee aina oleva.

T. Akat.mies.

Vierailija
17/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla itsetunnossa vähän kohentamisen varaa? Kannattaa myös ottaa selvää sanojen merkityksistä, kun niitä käyttää, esim. asperger ei ole synonyymi yksinkertaiselle.

Vierailija
18/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai hieronta paikasta 😅

Kirjasto, kirkko. = oikea osoite 😇

Vierailija
19/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut, akateemiset naiset tavoittelee valitettavasti täällä pääkaupunkiseudullapäin jotain ihan muuta kuin fiksua, akateemista miestä. 

Vierailija
20/31 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minulla että nykyisellä puolisokandidaatillani oli (keili poskella tosin lueteltuna) hyvin samansuuntaiset kriteerit, kun tavattuamme vertailimme, että mitä kumpikin haki. Nauratti, että listamme olivatkin ihan samanlaisia, vaikkakin kumpikin fiksuina ihmisinä tiedosti kyllä kokonaisuuden ratkaisevan ja asioiden listaamisen olevan läghinnä ajatusleikkiä ja viittellistä, Haimme molemmat akateemista,  tatuoimatonta, savutonta, sporttista puolisoa. Eikä noita asioita edes kumpikaan missään listannut näkyville. Asiat ehkä tulivat ilmi silti keskustelussa/kuvissa. TInderissä tavattiin.

Minut ainakin olisi voinut löytää sinkkuna elellessäni vaikka mistä; tinderistä, baarista, festareilta, keikoilta, hiihtoladulta, työpaikalta, koirapuistosta, salilta, lentokoneesta jnejne. Olen äärimmäisen aktiivista ja liikkuvaa sorttia. Ja silti mietin aina että missä ne vapaat ihmiset luuraa, ei ainakaan siellä missä minä.