Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei ota vastuuta omasta orkustaan?

Vierailija
15.12.2015 |

Eli ei tee kaikkea mahdollista sen eteen itsekin, vaan olettaa että mies tyydyttää hänetkin koska mies on saanut antaa naiselle yhdyntää! Nainen siis vain saa, mies tekee ja suorittaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Sulla on oikein liukuhihna käynnistynyt trollitehtaassasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei tee kaikkea mahdollista sen eteen itsekin, vaan olettaa että mies tyydyttää hänetkin koska mies on saanut antaa naiselle yhdyntää! Nainen siis vain saa, mies tekee ja suorittaa.

Sinä otat varmaankin vastuun omasta orkustasi kädelläsi kuten tähänkin asti?

Vierailija
4/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jos mies olisi tuota mieltä, niin vetelis käteen ihan vapaasti ja vastais siitä omasta orkustaan. Näinhän se menisi tasapuolisesti..

Vierailija
5/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, jos mies olisi tuota mieltä, niin vetelis käteen ihan vapaasti ja vastais siitä omasta orkustaan. Näinhän se menisi tasapuolisesti..

Miten niin menisi? Mikä on naisen panos siinä kun mies antaa naiselle yhdyntää?

Naistahan ei ole kielletty laukeamasta siinä ja se jos näin ei tapahdu, EI OLE miehen vika. Eli miksi mies saa palkinnoksi velvollisuuksia?

Vierailija
6/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistahan ei ole kielletty laukeamasta siinä ja se jos näin ei tapahdu, EI OLE miehen vika. Eli miksi mies saa palkinnoksi velvollisuuksia?

Niin, on esim. miehen vika, jos hänellä ei ota eteen (kuten suomalaismiehillä yleensä) - EI naisen. Samoin jos aktin kesto on miehellä 2 min, kuten yleensä.

Vierailija
7/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on esim. miehen vika, jos hänellä ei ota eteen (kuten suomalaismiehillä yleensä) - EI naisen. Samoin jos aktin kesto on miehellä 2 min, kuten yleensä.

Naisten logiikalla on siis NAISEN syy jos miehellä ei seiso tai mies laukeaa liian äkkiä. Sillä hetkellä kun mies meinaa laueta, on naisen velvollisuus muuttua hirviöksi ja ottaa vastuu sittä ettei mies laukeile vielä. Lisäksi nainen ei edes saa miestään kovaksi, voi naisen heittää pellolle ja ottaa kunnon naisen tilalle!

Vierailija
8/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta otanhan minä. Vain itsetehtyjä orkkuja kohta jo pari vuotta. Miestä ei haluta.

Vierailija
11/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan saa itse itseäni tulemaan paitsi käsisuihkulla. Voisinhan tietysti lähteä kesken hommien istumaan pöntölle suihkuttelemaan, mutten tiedä mitä mies siihen tuumaisi... :D

Vierailija
12/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän miehet panee teitä jotka ette orkkua saa?

Vierailija
13/17 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiennyt että naisilla ei ole vastuuta mistään. Kaikki vastuu miehellä, isillä, poliisilla ja presidentillä. Naisilla on vain oikeuksia.

Vierailija
14/17 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
15/17 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä otankin. Ratsastan kunnes saan orkun. Sen jälkeen mies saa päättää miten jatketaan.

Vierailija
16/17 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän miehet panee teitä jotka ette orkkua saa?

Ihan yhdynnällä. Minua on tasan turha nuolla, eikä sorillakaan ropeltaminen auta yhtään. Kun mies ei ole minusta kuuma sängyssä, niin se ei ole. Silloin sellaisen miehen kosketus tuntuu lähinnä pahalta ja jopa ällöltä. Paitsi yhdyntä. Se nyt ei jostain syystä tunnu. Mutta en minä siinä orgasmia saa, tai ole edes lähellä. En ole koskaan saanut, en tiedä, mille se tuntuu. Masturboin kyllä, mutta laukean siinä niin, että se tuntuu todella laimealta. En koe samaa edes miehen kanssa.

Vierailija
17/17 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa, jos kumpikin ei osallistu orgasmin tuottamiseen vastapuolelle. Omin käsin pääsen onneen ihan ilman, että joku "antaa minulle yhdyntää". Siitimpääkin se on, kun ei kukaan roiski spermojaan sinne tänne.