Jos ei olisi rahasta pulaa, millainen koti ja elämä?
Millainen olisi kotisi, jos ei rahasta olisi pulaa? Jos nyt vaikka napsahtaisi tuollainen väh. 10 miljoonan EuroJackpot-voitto. Asuisitko naurettavan suuressa kodissa, vai perheesi kokoon nähden järkevästi mitoitetussa talossa? Entä muu elämä?
Minä luulen, että minä lisäisin pytinkiin pari huonetta, minulle työhuoneen ja miehelle omiin harrastuksiin oman, ainakin vierashuoneen myös. Ostaisimme auton tai ehkä molemmille omat, mahdollisimman turvalliset. Aloittaisin taas ratsastamisen, ja alkaisin käymään kahviloissa ja hieronnoissa, useasti myös käyttäisin palveluita kuten kampaajaa ja taksia. Ehkä tilaisin myös ruuat kotiin jne. Melko tavallista elämää nyt kuitenkin.
Kommentit (26)
Meren vierellä, iso laituri, purkkari..
Mahdollisuus päästä uimaan. Ja lähteä veneellä minne vaan.
Ei asutusta lähellä, vaan ihan oma rauha.
Valkoinen maasturi, LR.
Auttaisin kodittomia eläimiä isommilla rahamäärällä.
Ehkä jopa oma yritys jossa olis vaatteita mitä ei myytäisi muualla. Myynti painottuisi enemmän kesään turistikausien takia. Osakkuus eräässä vierasvenesatamassa kiinnostaisi.
Huoletonta elämää. Mutta aika omassa rauhassa.
Minulla olisi kymmenkunta valtavaa taloa tai kattohuoneistoa ympäri maailmaa.
Lentelisin omalla lentokoneellani milloin minnekin -henkilökunta huolehtisi kaikesta mitä mieleeni juolahtaisi.
Jossain lämpimässä pitäisin huvijahtia jolla saisin ryssien oligarkit vihreäksi kateudesta.
Ostaisin hgin keskustasta Jugend-talosta ison kerrostaloasunnon, halleineen, kirjastohuone ja työhuone, vierashuone, lapsille omat huoneet, sauna ja parveke.
Ostaisin tunnin ajomatkan päästä upean järvenrantatontin hiekkarannalla, ja rakennuttaisin valkoisen puosen pitsihuvilan jätti terasseineen tyylin Hangon pitsihuvilat.
Ostaisin asungon Espanjan aurinkorannikolta, merinäkymin ja uima-altaineen, isoine kattoterasseineen.
Palkkaisin personaltrainerin, siivoojan ja matkustelisin talvikauden (poislukien joulun ja uudenvuoden ajan) ulkomailla.
Kiva huomata, miten erilaisista asioista ihmiset haaveilee.
Ihania FIKSUJA UNELMIA!
:)
Suomalaiset on ihania unelmissa että monilla pysyy jalat maassa. Ei tuu tätä
"Silikonit, huulten täytteet"
Ym kamalaa.. Terve pr palkattuna, erakkona elämistä :D
Lisään vielä, että tekisin metsään oman arboretumin. Keräsin sinne harvinaisia lehtojen lajeja, joiden kasvua sitten seurasin.