Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilys heräsi onko mun mies Neanderthal!

Vierailija
14.12.2015 |

Mä luin äsken tuon Neanderthal-ketjun ja katsoin ne kuvat ja googletin lisää. On hyvin mahdollista, et oon pariutunut Neanderthalin kanssa. Tuntomerkit sopii niin hyvin! Siellä jossain sanottiin, että jostain voi tilaa testin onko mies Neanderthal tai onko sillä paljon niiden geenejä. Onko muut mammat jo testanneet miehensä? Mun varmaan täytyy testata meidän Heikki.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä?

Vierailija
2/11 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin on! Niskassa kauhea patti, otsassa harjanne ja gingerbeard! Toisaalta on mussa itsessänikin neanderthalilaista, valkoihoinen ja sinisilmäinen kun oon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä olen nainen ja mä taidan olla. Joskus kuvattiin Prisma-dokumentissa niiden tyypillisiä piirteitä, ja mä näytän just siltä. On pääkallossa sellainen harjanne, on erittäin leveä lyhyt nenä, korkeat kulmakaaret, kropan rakenne on luonnostaan aika roteva (ei läski, mutta näytän melko lihaksikkaalta treenaamattakin ja luut on isot). Sanomattakin on selvää että en kaunis näin homo sapiens naaraaksi ole. Neanderthalien parissa voisin olla kuumis, mutta harmi kun ovat kuolleet sukupuuttoon :D

Vierailija
4/11 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/11 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se.

Vierailija
6/11 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neandertalilaisilla oli takaraivossaan sellainen pullistuma toisin kuin sapiensseilla. Eli jos sellainen pullistuma on, niin todennäköisesti on luolamiesgeenejä.

Vierailija
7/11 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neandertalilaisilla oli takaraivossaan sellainen pullistuma toisin kuin sapiensseilla. Eli jos sellainen pullistuma on, niin todennäköisesti on luolamiesgeenejä.

Apua missä kohtaa takaraivoa? Mun poikakaverilla on sellainen luupullistuma siinä keskellä, missä pääkallo muuttuu niskaksi :( Olen aina ihmetellyt mikä se on kun mulla itselläni ei ole sellaista. Ja poikkiksella on myös silmät todella kaukana toisistaan eli vähän sellainen mulkosilmäkatse! Onko se neandertaali?

Vierailija
8/11 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mä olen nainen ja mä taidan olla. Joskus kuvattiin Prisma-dokumentissa niiden tyypillisiä piirteitä, ja mä näytän just siltä. On pääkallossa sellainen harjanne, on erittäin leveä lyhyt nenä, korkeat kulmakaaret, kropan rakenne on luonnostaan aika roteva (ei läski, mutta näytän melko lihaksikkaalta treenaamattakin ja luut on isot). Sanomattakin on selvää että en kaunis näin homo sapiens naaraaksi ole. Neanderthalien parissa voisin olla kuumis, mutta harmi kun ovat kuolleet sukupuuttoon :D

Onko karvoitus mimmonen?  Isommat aivot :)   Halukas :)  joo, kelpais

Vierailija
9/11 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain hyväksi.

Vierailija
10/11 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Make on barbaari!

Vierailija
11/11 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän olet just nyt muodissa. 

Hus fitness-lavoille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi