Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä lääkäriä vaivaa? se ei vastaa kun jätin viestin

Vierailija
14.12.2015 |

Se ei vastaa puhelimeen koskaan. Viimeksi jätin vastaajaan viestin ja se vastasi tekstiviestillä.
Nyt asiani on edelleen kesken ja laitoin sitten suoraan tekstarin ja pyysin lisälausuntoa sekä reseptin.
Ei mitään vastausta!
Miksei se voi vastata mitään?
Vaikka että pitää tilata vastaanottoaika.
Mitä teen?
Joudunko vaihtamaan taas lääkäriä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tosissasi? Itse varaisin soittoajan ajanvarauksesta ja sitten odottelisin sitä soittoa. En kehtaisi noin toimia. 

Vierailija
2/13 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan tosissasi? Itse varaisin soittoajan ajanvarauksesta ja sitten odottelisin sitä soittoa. En kehtaisi noin toimia. 

Sanoinko että sillä on ajanvaraajaa?

Ei ole.

Se toimii yksistään, lääkärinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen terveyskeskuslääkäri, ja näitä soittopyyntöjä tulee useinkin. Yleensä niille on varattu tietty aika, mutta on niitäkin, jotka vaativat että soitan heille suurinpiirtein välittömästi. Meillä potilas jättää soittopyynnön, ja lääkäri soittaa hänelle.

Soitan tuntemattomasta numerosta, koska muuten kaikki paapat ja romanit soittelevat minulle asioitaan kesken potilasvastaanoton. Tänään yritin moneen kertaan saada kiinni keuhkokuumepotilasta, jolla tulehdusarvot tabletti-antibioottikuurista huolimatta olivat nousseet huimasti, ja hän tarvitsisi suonensisäistä lääkitystä. Ei vastannut, vaan katkaisi puhelun joka kerta. Ajattelin, että no olkoon sitten ja kirjasin sairaskertomukseen, että olin yrittänyt tavoittaa.

Sellaisena päivänä kun päivystän, ei soittotunteja ole. Kuitenkin eräs nainen (mainitsisinko että hameväkeen kuuluva) oli jättänyt perjantaina soittopyynnön että juuri tänään soitettava. En ehtinyt soittaa, hoidin päivystyspotilaita. Soitin vasta viikonlopun jälkeen. Ainut asia, mitä hänellä oli, oli se, että hän haluaa hammassa tulevaisuudessa olevan toimenpiteensä jälkeen olla minun seurannassani. Jep jep.

Vierailija
4/13 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole tk-lääkäristä.

Vierailija
5/13 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Jätät sitten vastaajaan viestin, mutta älä nyt jatkuvasti häiritse. Ottaa yhteyttä, jos kokee aiheelliseksi. 

Vierailija
6/13 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Jätät sitten vastaajaan viestin, mutta älä nyt jatkuvasti häiritse. Ottaa yhteyttä, jos kokee aiheelliseksi. 

Ehkä soitan vielä ja jätän vastaajaan viestin.

Outoa jos ei reagoi potilaan kyselyyn.

Edes reseptiasiaan..

Ja mua vielä neuvottiin ottamaan yhteys lääkäriini.

Vierailija
7/13 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ehkä soitan vielä ja jätän vastaajaan viestin.

Outoa jos ei reagoi potilaan kyselyyn.

Edes reseptiasiaan..

Ja mua vielä neuvottiin ottamaan yhteys lääkäriini.

Jätä kohtelias viesti, ja pyydä ottamaan yhteyttä, hoidat sitten reseptiasian ja muut siinä puhelinyhteydessä,

Ystävällisyydellä ja kohteliaalla käytöksellä saat asian hoitumaan.

Vierailija
8/13 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptit voi nykyään jättää itse uusittavaksi Omakannan kautta.

Vierailija
9/13 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lääkärini pyytää ottamaan yhteyttä sähköpostilla, mutta hätätapausta varten minulla on myös kännykkänumero. Tosin, lääkärini luottaa siihen, että tajuan mikä se todellinen hätätapaus on. Ja muutenin huolehdin ennakoitavat asiat vastaanotolla. Kuten sen, että minulla on reseptit tarvittaviin lääkkeisiin.

Vierailija
10/13 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu alueesta. Ei toimi meillä ainakaan vielä tuollainen reseptin uusiminen omakannan kautta.

Vierailija
11/13 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu alueesta. Ei toimi meillä ainakaan vielä tuollainen reseptin uusiminen omakannan kautta.

Ei alueesta vaan yksiköstä. Kaikki yksiköt eivät ota vastaan reseptin uusimispyyntöjä Omakannan kautta. Meillä ja monessa muussa paikassa onnistuu, tämä uudistus tuli marraskuussa.

Vierailija
12/13 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kantelu

Vierailija
13/13 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen terveyskeskuslääkäri, ja näitä soittopyyntöjä tulee useinkin. Yleensä niille on varattu tietty aika, mutta on niitäkin, jotka vaativat että soitan heille suurinpiirtein välittömästi. Meillä potilas jättää soittopyynnön, ja lääkäri soittaa hänelle.

Soitan tuntemattomasta numerosta, koska muuten kaikki paapat ja romanit soittelevat minulle asioitaan kesken potilasvastaanoton. Tänään yritin moneen kertaan saada kiinni keuhkokuumepotilasta, jolla tulehdusarvot tabletti-antibioottikuurista huolimatta olivat nousseet huimasti, ja hän tarvitsisi suonensisäistä lääkitystä. Ei vastannut, vaan katkaisi puhelun joka kerta. Ajattelin, että no olkoon sitten ja kirjasin sairaskertomukseen, että olin yrittänyt tavoittaa.

Sellaisena päivänä kun päivystän, ei soittotunteja ole. Kuitenkin eräs nainen (mainitsisinko että hameväkeen kuuluva) oli jättänyt perjantaina soittopyynnön että juuri tänään soitettava. En ehtinyt soittaa, hoidin päivystyspotilaita. Soitin vasta viikonlopun jälkeen. Ainut asia, mitä hänellä oli, oli se, että hän haluaa hammassa tulevaisuudessa olevan toimenpiteensä jälkeen olla minun seurannassani. Jep jep.

Tuo oli järkyttävää, että et yrittänyt muutoin tavoittaa potilasta, jolla tulehdusarvot nousseet antibioottikuurista huolimatta. Sinne olisi pitänyt lähettää joku tai soittaa omaiselle. Et olsi saanut jättää asia silleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan