Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äiti ei millään suostu kylään

Vierailija
14.12.2015 |

Lyhyesti - äiti on suostunut kyläilemään luonani vain kerran, kihlajaisissani. Silloinkin vaati että ne järjestettäisi heillä. Olen kiltisti matkustanut äidin luo kaikki synttärit ja joulut, mutta tänä jouluna minulla ja miehellä on töitä joka päivä eikä iltavuoroon menevä jaksaisi matkustaa kahdella eri bussilla äidin edestakaisin.

Ehdotin että ajaisivat meille kun äidille on niin tärkeä nähdä jouluna. Loukkaantui viime vuonna kun kuumeileva mieheni ei tullut mukaan.

Ensin äiti ei millään suostunut ja jankutti vain että meidän pitäisi tulla heille. Lopulta myöntyi että poikkeavat meille kun ovat viemässä siskoani teatteriin. Mitään ei saisi tarjoilla koska tekevät vain nopean pysähdyksen. Tuli vähäb huoltoasema-fiilis koska äidin luona on istuttava ainakin se 5h, muuten silminnähden loukkaantuu.

Mistä voi johtua? Meillä on hyvin siisti koti ja olen äidiltä kysynyt saako hän meillä jotain yliherkkyysoireita esim sisäilman takia. Ei kuulemma saa.

Tuntuu aika torjutulta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, en keksi mitään syytä. Mutta käykö hän ylipäätään yhtään missään kodin ulkopuolella? Onko psykiatrisia ongelmia?

Vierailija
2/4 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustatiedoista unohtui: äiti kyläilee esim kavereillaan vaikkakin harvakseltaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, en keksi mitään syytä. Mutta käykö hän ylipäätään yhtään missään kodin ulkopuolella? Onko psykiatrisia ongelmia?[/quote

N.s normaali työssäkäyvä ihminen. Kyläilee kavereillaan yms joitain kertoja vuodessa. Sisaren kanssa riidoissa joten siellä ei siksi.

Vierailija
4/4 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis oman sisaren kanssa. Minun siskoni on nuorempi ja asuu vielä kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi