Kahvin kulutus?
Kuinka monta kuppia kahvia juotte päivässä? Juoko lapset? Itse juon noin 2-3 kuppia viikossa jos oikein väsyttää, lapsia ei ole.
Olisi kiva kuulla muidenkin "kulutuksesta"! :)
Kommentit (13)
Maitokahvia juon n. 8 mukillista päivässä. Mies juo pikkuisen vähemmän. Lapsia kolme, joista keskimmäinen 12v on juonut kahvia reilun vuoden. Juo maidon kanssa n. 4 mukillista päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Maitokahvia juon n. 8 mukillista päivässä. Mies juo pikkuisen vähemmän. Lapsia kolme, joista keskimmäinen 12v on juonut kahvia reilun vuoden. Juo maidon kanssa n. 4 mukillista päivässä.
Tiedäthän, että kahvi ei todellakaan ole terveellistä? Yhdellä kupilla on ehkä terveysvaikutuksia mutta ei todellakaan noin monella! Ja 12-vuotiaan en ikinä antaisi juoda noin montaa kuppia päivässä. Sekoittaa hormonitoimintaa ja adrenaliinin sekä noradrenaliinin tuotantoa.
Aiemmin vedin useita mukeja kahvia päivässä. Nykyään en juo ollenkaan kofeiinipitoisia juomia.
yhdestä kolmeen kuppia, lapsi 3-vee ei kyllä takuulla juo yhtään... :D
Mä juon 1-2 mukillista maitokahvia päivässä, puolet maitoa ja puolet kahvia. Juon aina kahvin lounasaikaan. Aamulla juon aina teetä.
Vierailija kirjoitti:
Mä juon 1-2 mukillista maitokahvia päivässä, puolet maitoa ja puolet kahvia. Juon aina kahvin lounasaikaan. Aamulla juon aina teetä.
Niin ja 2 lasta.
2-3 mukillista kahvia. Vapaapäivinä saattaa mennä 4-5. Ei lapsia.
yhden ison mukillisen. lapsia ei ole ja vaikka olisikin niin en antaisi juoda ennen kuin teini-iän loppupuolella. kahvi ei kuulu kehittyville aivoille.
Kahvitauolla aamupäivällä yhden kahvikupillisen (n. 1 1/2 dl), iltapäivällä toisen samanmoisen.
Kotiin tultua teetä. Vapaapäivinä vähän enemmän aamulla ja illansuussa pikkutilkan.
Opin juomaan kahvia vasta saatuani lapset. Nyt ovat jo isoja, ja juovat aika kohtuullisesti. Pari-kolme kupillistaha on nyt todettu sopivaksi.
Kaikkea väliltä 4 kuppia-pari pannua. Ilman kahvia ei ole elämää (eikä aivotoimintaa) :D
Lapsia on kaksi. Tissimaidosta varmaan esikoinen saanut omat annoksensa, nyt parivuotiaana irvisti komeasti kun halusi maistaa äitin kupista välttiisti :D eli ei juo. Kuopus alle 2kk.
1 iso mukillinen maitokahvia. Lapsi 10 v ei juo, vasta tänä keväänä alkoi juoda teetä viikonloppuaamiaisella kupillisen.
1-2 kuppia päivässä. Ei ole lapsia.