Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin pääsin eroon nais"pelosta"

Vierailija
14.12.2015 |

Olin pitkään tosi ujo naisten seurassa, en uskaltanut usein edes jutella naisille. Ajattelin, että kukaan nainen ei minusta pidä.

No sitten harrastusporukkaamme tuli yksi mukava tyttö, joka oli kaikille todella ystävällinen ja kiva. Ihastuin tietenkin häneen korviani myöten. Pitkään vain änkytin hänen seurassaan, mutta hän jaksoi aina puhella iloisesti niitä näitä. Tutustuin häneen melko hyvin siinä harrastuksen lomassa, ja huomasin, että päivä päivältä oli helpompaa minunkin osalta juttelu.

No lopulta uskalsin kysyä häntä kahville. Hän lähti ihan mielellään. Jonkin yliluonnollisen rohkeuden puuskan takia uskalsin sanoa hänelle, että tykkään hänestä, kun olimme kahvilla. Hän sanoi, ettei ole valitettavasti kiinnostunut minusta kuin ystävänä, mutta että olen hänen mielestään mukava ja että haluaa kuitenkin olla ystäväni.

No olin aluksi tietenkin melko surullinen ja häpeissäni tunnustuksesta. Mutta sitten, jokin klikkasi pääni sisällä, ja tajusin, että en ollut kuollut siihen, että kerroin pitäväni hänestä, eikä hän alkanut nauraa eikä vähätellä tunteitani. Päin vastoin hän suhtautui tosi hyvin ja jopa sanoi että voi esitellä minut sinkkukaverilleen, jos haluaisin.

No sitten oli harrastusporukan yhteiset juhlat joihin tuli myös muita ihmisiä. Se tyttö oli kutsunut myös pari kaveriaan, joista yksi oli se sinkku tyttö. Parin oluen siivittämänä ja kavereiden tsemppamana, menin sitten juttelemaan sille tytölle, ja hän oli tosi mukava ja iloinen ja sanoi jopa, että "joo mä oonki kuullu susta paljon, kiva tutustua viimein". Oli tosi kiva ilta, juttelin sen tytön ja muidenkin ihmisten kanssa paljon ja oli hyvä fiilis.

Viestiteltiin sitten sen tytön kanssa jonkun aikaa ja käytiin parilla treffeilläkin, mutta huomattiin varmaan molemmat jossain vaiheessa, että ei meillä sen kummempaa kipinää ole. Mutta kokemus oli kuitenkin positiivinen.

Tuon kaiken jälkeen ymmärsin, että jos saa pakit, ei se ole niin kamalaa, ja että suurin osa naisista ei naura päin naamaa ja ole ilkeitä. Olen myös saanut muutamia naispuolisia ystäviä lisää, mikä on helpottanut naisten lähestymistä paljon. Ehkä lopulta ymmärsin, että ihmisiä tässä ollaan kaikki.

T. Ujo mies

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs nyt 17/19 -kommentoijaa rassaa? Nimenomaan yksikössä puhuttelen, sama trollihan se siellä häärää. Onko noin paha olla että pitää yrittää levittää sitä?

Tsemppiä ap:lle :)

Vierailija
22/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että friendzonesta on monesti miehelle hyötyä, kun pääsee jyystämään naisen kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin muistan kun joskus 27 vuotiaana sai ekaa kertaa pakit nätisti ja ystävällisesti, eikä ivallisen naurun jälkeen rynnätty kavereille kertomaan että mitähän toikin tyyppi oikein kuvitteli itsestään kun pyysi johonkin kahville koulun jälkeen, eikä huudeltu miten et varmasti tule ikinä saamaan naista.

Vierailija
24/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen varma, että tulet päätymään onnelliseen parisuhteeseen. Hyviä oivalluksia, jotka valitettavasti jäävät liian monelta mieheltä kokematta. Sinä olet arvokas - jokainen ihminen on arvokas - mutta kaikki nyt ei vaan sovi yhteen. Eikä se ole sen dramaattisempaa.

Vierailija
25/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän