Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus boikotoinut jotain muoti-ilmiötä mutta myöhemmin tykästynyt siihen?

Vierailija
14.12.2015 |

Itse muistan sillon kun pillifarkut tulivat muotiin vannoin että en ikinä pue sellaisia jalkaan. Nykyään en enää osaisi leveälahkeisia farkkuja käyttää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Ja olin myös sitä mieltä etteivä  pue mua ollenkaan ja nyt mielestäni pukevat parhaiten ;).

Vierailija
2/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea. Ärsytti se hypettäminen eka, mutta sitten hurahdin itsekin ekalla reissulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin noi pillifarkut. :D

Vierailija
4/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelin. Ensiksi vannoin, etten sellaista tarvitse ja ärsytti kun joka puolella vaan ihmiset näpräsivät kännyköitään. No nykyään onkin älypuhelin ihan korvaamaton itselle, on helpottanut elämää paljon, kun esim. kartat tai bussireiti saa nopeasti ja matkan päällä näkyviin.

Vierailija
5/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Boikotoin varhaisteininä kasarimuotia ja valitin kuinka anttilan postimyyntikuvastossakaan ei ole mitään tyylikästä (seiskytlukulaista) vaan on ihan hirveää vaatetta tarjolla (kasaripaskaa).

Vierailija
6/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPhone... Mutta kun ekan kerran otin käteen niin olin ihan myyty. Samana päivänä kävin ostamassa omani, kallishan se oli mutta nyt kolmen vuoden käytön jälkeen sanon että joka sentin arvoinen.

Vierailija
7/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut, sitä ennen leggingsit ja tunikat. Mielestäni leggingsit ja tunikat eivät sopineet kellekään. Raskaana ollessani ostin elämäni ensimmäiset leggingsit, äitiysleggingsit ja ostin tunikoita jotka olivat edestä löysiä. Tunikaa ja leggingsejä käytin kunnes äitiyslomani loppui ja menin töihin. Leggingsit vaihtui taas farkkuihin. Noi pillifarkut on sellaiset joista en enää osaa kuvitella luopuvani, vaikka kohtahan ne taas poistuvat muodista. Muistan kun työkaverini kanssa naureskelimme pillifarkuille ja vannoimme että meidän jaloissamme niitä ei tulla näkemään ja uhkasimme että meidän housunlahkeemme vain levenevät kun muilla kapenevat. Toisin kävi. Samoin ylipolven saappaat ovat sellaiset joita en voinut koskaan kuvitella käyttäväni. Nyt rakastan niitä.

Vierailija
8/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaprihousut. Olen pitkä, joten vihasin sitä kaprimallia, koska olin jo tottunut että normaalit housut olivat liian lyhyitä minulle. Toisena kosketusnäyttöpuhelin. Jep, olen keski-ikäinen.

Vierailija
9/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariskooli! Pidin niitä pitkään rumina ja venäläisen näköisinä puristelasihirvityksinä, haukuin palstallakin suureen ääneen,. Lopulta päädyin ostamaan 8kpl tummansinisiä pikkuskooleja jälkiruokakipoiksi ja yhden ison vedensinisen sekä vaaleanpunaisen miehen ja minun karkkikipoiksi!

Hyvin vähin äänin.

Vierailija
10/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavyötäröiset housut!

Vierailija
11/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpsuit, mutta rakastuin sen mukavuuteen.

Vierailija
12/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
13/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole muoti-ilmiö, mutta kuitenkin. Olin 20 vuotta vannonunut, etten ikinä osta Volvoa, Saabia tai Mersua. Varsinkaan mersua, se on mannemobiili.  Kävin koeajamassa monia autoa. Ostin mersun.

Vierailija
14/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin noi pillifarkut. Jotenkin tuntui, että olin saanut teini-iässäni niistä tarpeekseni. Mä käytin siis pillejä 90-luvun alussa, kun ne eivät olleet muotia, koska olin punkkari. Jotenkin eivät vain yhtään natsanneet mun tyyliin nyt aikuisiässä. Sitten ostin yhdet, ja tajusin, että ei hemmetti, nää sopii kaikkien kenkien kanssa ja nää on maailman helpoimmat talvella - niiden lahkeet eivät kerää lunta tai rapaa. Pillihousut ovat olleet in jo kymmenisen vuotta (toki aluksi niitä piti vain hipsterporukka), koskahan mahtavat mennä muodista? Toivoisin, että pysyisivät muodissa aina, ovat niin hyvä housut. Ja totta kai voi pitää sellaisia housuja kuin haluaa, vaikka muoti olisi mikä, mutta usein se omakin maku alkaa muuttua, kun jatkuvasti näkee jotain tiettyä. Eikä tietenkään kaupoissakaan ole niin valikoimaa siitä, mikä on totaalisen out.

Vierailija
15/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin kun muotiin tuli tunkea housunlahkeet kenkien sisälle. Itsepintaisesti vedin omat lahkeeni kenkien päälle kunnes joku päivä tajusin että kengät näyttääkin paremmilta kun näkyy muutakin kuin niiden kärki.

Ja kun paitapuserot tulivat olin varma ettei ne pue mua ollenkaan. Kunnes kerran sisko lähes pakotti kokeilemaan ja lopulta päädyin kassalle neljän eri paitapuseron kanssa.

Vierailija
16/16 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketusnäytöt ja pillifarkut tuli otsikosta mieleen, enkä ole ees kolmikymppinen (reunalla kyl). Myös tennarit (koristossut) oli musta kauheinta joskus ysärillä, nythän ne on ihanat. Ja suomalaisten maantietukka, makein väri ikinä!