Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisittekö 7. luokkalaisen assemblyyn?

Vierailija
14.12.2015 |

Meillä kova vääntö, liput tulee myyntiin huomenna. Toimiiko siellä valvonta, onko alkoholia tms liikkeellä? Kuulostaa hurjalta ihan vaan jo 2 yötä putkeen pelata, ei ne siellä kuitenkaan malta nukkua ehkä syödä mitään järkevää. Mutta onko varmasti muuten turvallista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla ongelmaa, jollei ole ihan holtiton tapaus.

Vierailija
2/9 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksesta!

Ei nyt varsinaisesti holtiton, mutta mahdollisesti menossa kaveriporukassa, jossa tyhmyys saattaa tiivistyä, jos houkutuksia on nenän edessä.

Pitää kai yrittää muistaa, ettei omat lapset välttämättä ole yhtä tyhmiä kuin itse tuon ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvonta on huipputarkkaa sillä kyseisellä tapahtumalla on joskus ollut ongelmia (nämä ovat siirtyneet lähellä olevaan ulkoalueeseen jossa nämä alkoholi henkilöt kokoontuu, mutta sinne löytää vaan jos on oikeasti asioista perillä, joten poikasi ei sinne löydä). Siisään tullessa tarkastetaan ettei ole aseita eikä alkoholia. Yleensä se on mukava tapahtuma jos on paljon samanhenkisiä kavereita. Jos asutte lähellä tehkää diili että on toisen yön kotona, eipä siellä paljoa nukuta. Kiva tapahtuma jos tykkää noista asioista. Muutenkin porukka siellä on viisasta ei varmasti antaisi alkoholia nuorille

Vierailija
4/9 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8-luokkalainen kävi kesällä päiväsen reissun ja samoin menee nyt tammikuussa. En vielä päästä yöksi asti, vaikka kauempaa on tulossa.

Vierailija
5/9 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole mitään alkoholia ja kyllä sinne uskaltaa päästää. Sisälle mentäessä kaikkien tavarat tarkastetaan ja muistaakseni mennään metallinpaljastimen läpi.

Siellä on paljon valvontaa eli järjestyksenvalvojia. Tuon ikäisistä vanhoihin ihmisiin. Rento ja tosi turvallinen meininkihän siellä on.

Mä olen siis 23-vuotias nainen, joka oli siellä 14- ja 15-vuotiaana, ja mun pikkuveli oli siellä viime vuonna ekaa kertaa, 14-vuotiaana ja nyt menee uudestaan. Mun vanhemmat on tosi tiukkoja ja jos ne on viitsineet päästää niin kyllä uskon että sinäkin voit huoletta päästää!

Vierailija
6/9 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 8-luokkalainen kävi kesällä päiväsen reissun ja samoin menee nyt tammikuussa. En vielä päästä yöksi asti, vaikka kauempaa on tulossa.

Mikset päästä? Onhan se hieno kokemus olla siellä yö. Pari valvottua yötä nyt maailmaa kaada...

Vierailija
7/9 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huoletta voit päästää. Järjestyshäiriöitä siellä ei ole käytännössä ollenkaan, luultavasti koulun piha välituntisin on vaarallisempi paikka ihan kaikilla mahdollisilla kriteereillä. 

Vierailija
8/9 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset päästä? Onhan se hieno kokemus olla siellä yö. Pari valvottua yötä nyt maailmaa kaada...

No eipä oo kyllä mitenkään tosissaan edes kysellyt...

Vierailija
9/9 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! Kyllä tuo varmasti yöksi jää, se tuntuu olevan se juttu - hyvä jos valvonta pelaa, kunhan eivät vaan saa päähänsä lähteä Helsingin yöelämää muuten tutkimaan... niin ei kai siinä sitten mitään. Makuupussi mukaan vaan . Eväsleipiä ei kuulemma saa tehdä;)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän