Kilpirauhasen liikatoimintaa sairastavia? Kuinka paljon on
sykkeesi? Muistatko, kuinka paljon oli ennen sairautta?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Leposyke ennen ku lääkitys saatiin kohilleen oli siimä 90-100, pienestä rasituksesta 120-140. (Ja fyysinen kunto hyvä) nyt normaali 60-65.
Kiitos! Pidettävä verenpainepäiväkirjaa lääkärikäyntiä varten ja huomasin, että leposyke välillä 97-109 koko ajan, normisti 64-67. Mutta ilmeisesti kuuluu kuvaan ja laskee lääkityksen myötä?
^ kyllä. Paineet mulla pysy koko ajan normaaleina mutta tuo sykkeennousu oli tosi inhaa ja yks isoimpia oireita miksi lääkäriin alunperin lähdinkin.
Tekeekö korkea syke vapinaa? Huomasin itse vahingossa ton sykelukeman, kun toi mittari näyttää sen. Olen vasta saamassa lääkkeet tässä viikon sisällä, vapinaan beetasalpaajaa.
Leposykkeestä en muista, mutta ihan normaalit asiat, esim. tiskaaminen nosti sykkeen 100-110. Urheillessa paukku siellä 160-200, mikä toki johti nopeasti urheilutaukoon. Lisäksi sykkeen lasku kesti ikuisuuden ja nousu tapahtui sekunnissa.
Lisäksi oli niitä rytmihäiriöitä, kun meni makuulle syke nousikin ja jumputti korvissa.
Vierailija kirjoitti:
Leposykkeestä en muista, mutta ihan normaalit asiat, esim. tiskaaminen nosti sykkeen 100-110. Urheillessa paukku siellä 160-200, mikä toki johti nopeasti urheilutaukoon. Lisäksi sykkeen lasku kesti ikuisuuden ja nousu tapahtui sekunnissa.
Lisäksi oli niitä rytmihäiriöitä, kun meni makuulle syke nousikin ja jumputti korvissa.
Kiitos teille molemmille!
Leposyke ennen ku lääkitys saatiin kohilleen oli siimä 90-100, pienestä rasituksesta 120-140. (Ja fyysinen kunto hyvä) nyt normaali 60-65.