Mies lähtee armeijaan tammikuussa ja joutuisin olemaan kuukauden ilman seksiä
Ovat siis kuulemma kiinni siellä koko ekan kuukauden ilman lomia?! Mistä löydän seksiseuraa itselleni tuoksi ajaksi? Onko pk-seudulla olemassa mieshuoria tjms? Raha ei ole ongelma, mut olen sen verran ruma (ja ylipainoinen), että tuskin irtoaa pippeliä mistään baarista mulle. Miehen olen löytänyt netistä, jos joku ihmettelee miten olen sen saanut.. Mikä se oli se deittisivusto varatuille, huoliiko siellä kukaan tämmöstä ei-niin-hyvännäköistä?
Kommentit (34)
Voi näitä pikkutyttöjen ongelmia:).
Koitapa kasvaa ensin aikuiseksi ja kysy sitten uudestaan.
Mies? Menee vanhemmalla iällä kuin normaalisti vai? Eivätkö ne muuten ole pojanjolppeja.
Onko sun mies sokea, kun olet rumana noita-akkana kelvannut hänelle? Vai oliko mies vain puutteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko nykyään armeijassa tosiaan jossain kuukausi kiinni? Minä olin muutama vuosi sitten armeijassa ja pisin kiinniolo oli 2 viikkoa koko palvelusaikana.
Suurimmalta osin pääsee joka viikonloppu vapaille, 2 viikon kiinniolotkin ovat jo vähemmistö. 3 viikon kiinniolot laskettavissa varmasti yhden käden sormilla vuodenkin palveluksessa ja kuukauden kiinniolot lähes tuntemattomia nykyään.
Se menee erikoisjoukkoihin. Vuoden palvelus yhteensä. Siellä ollaan eka kuukausi tjms (kolme viikkoa?) kiinni.
t. ap
Mihin erikoisjoukkohin mennään suoraan? Poika oli erikoisjoukoissa ja enemmän vapaata kuin tavispuolella. Joulun oli kiinni. Mutta peruskausi oli samanlainen kuin muillakin ja valinta tehtiin sinä aikana.
" Hakeutuminen erikoisjoukkoihin ei siis muuta palvelukseenastumismääräykseen merkittyä palveluspaikkaa ennen hyväksymistä erikoisjoukkoihin" Lähde: http://www.puolustusvoimat.fi/portal/puolustusvoimat.fi/!ut/p/c5/vZPNjq…
valmiusjoukkoihin.
Sun olisi kannattanut hakeutua itsekin armeijaan. Olisi niitä kulleja ollut tarjolla useampiakin.
Mikä ihmeen mies? Eikö sinne armeijaan mene jotkut 19-vuotiaat lapsoset.
Voi jeesus. Oma mieheni on ollut nyt 6kk vaihdossa. Ei tässä seksittä oo tarvinnut olla, skype ja masturbointi on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen mies? Eikö sinne armeijaan mene jotkut 19-vuotiaat lapsoset.
Sitten ne, jotka ovat hakeneet lykkäystä milloin milläkin perusteella, tai saaneet sitä vaikkapa ylipainon vuoksi. Sitten heitä veetuttaa olla 25-vuotiaana poikasten seassa. Tunnen muutaman sellaisen.
nonni nyt vaan ukolles masennusdiagnoosi niin sen ei tarvitse mennä inttiin, ongelma ratkaistu. Oliko muita huolia?
Älytön provo.
Mitäs sitten, kun miehes joutuu sotaan ja on kiinni kuukausia?
Todennäköisesti mies valehtelee, sillä kahden viikon päästä saa lähes aina loman, mutta kai se haluaa olla lomailematta.
Mihin erikoisjoukkohin mennään suoraan? Poika oli erikoisjoukoissa ja enemmän vapaata kuin tavispuolella. Joulun oli kiinni. Mutta peruskausi oli samanlainen kuin muillakin ja valinta tehtiin sinä aikana.
" Hakeutuminen erikoisjoukkoihin ei siis muuta palvelukseenastumismääräykseen merkittyä palveluspaikkaa ennen hyväksymistä erikoisjoukkoihin" Lähde: http://www.puolustusvoimat.fi/portal/puolustusvoimat.fi/!ut/p/c5/vZPNjq…