Imuri kuumeni ihan sairaan kuumaksi!
Voi vee, jos en paremmin sano. Ostin n. puolisen vuotta uuden imurin ja imuroin aika vähän. Tänään tuli sitten pitkästä aikaa siivousinto ja imuroituani jonkun kaksi minuuttia maksimissaan imuri kuumeni niin ettei kärsinyt koskea siihen!
Mikähän tossa nyt on oikeen olevinaan vikana ja uskaltaako tuota enää käynnistää ikinä. *****
Rahatilanne on sellanen, ettei uuden ostaminen tule kyseeseen pariin kuukauteen.
Kommentit (13)
Haisiko se pahalta tai palaneelta? Jos ei, niin voi olla vaan tukos putkessa. Tarkista se putki ja letku.
Itsellä imuri tekee tuota, kun pölypussi alkaa olemaan täynnä.
Siis miten harvoin teillä imuroidaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis miten harvoin teillä imuroidaan?
Noin kerran viikossa.
Ai eikö nää vaa imuroi vaan, on siis joku erillinen pölypussi? Ei kertonut myyjä tällaisesta, voikohan palauttaa, jonkunhan on oltava vastuussa tällaisesta???
ap.
Vierailija kirjoitti:
Imuri on pölypussiton!
No silloin se on huoltovapaa, eli imuroi vaan kunnes joulupukki joskus tuo uuden!
Mulla syttyi kerran viittä vaille tuleen. Olin ostanut siihen jotain halpoja kopioita pölypusseiksi, siis sellaisia puolet halvempia ja silti sille merkille ja mallille sopivia paketin tekstin mukaan. Niissäpä oli kuitenkin halpuutensa vuoksi sellainen vika, että ne päästi hienoista pölyä vehkeen moottoriin, joten siinähän mulla meinasi sitten erään kerran olla todellakin persus tulessa. Opin että ostan kallista ja hyvää, kunhan olin ostanut ensin uuden imurin...
Vierailija kirjoitti:
Mulla syttyi kerran viittä vaille tuleen. Olin ostanut siihen jotain halpoja kopioita pölypusseiksi, siis sellaisia puolet halvempia ja silti sille merkille ja mallille sopivia paketin tekstin mukaan. Niissäpä oli kuitenkin halpuutensa vuoksi sellainen vika, että ne päästi hienoista pölyä vehkeen moottoriin, joten siinähän mulla meinasi sitten erään kerran olla todellakin persus tulessa. Opin että ostan kallista ja hyvää, kunhan olin ostanut ensin uuden imurin...
Imurini on siis tosiaan pölypussiton. Tarkistin äsken, niin imuteho on kyllä ihan ennallaan, eli ei varmaankaan mitään tukoksia putkessa.
Takuuseenhan tuo menee. Mistä ostettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imurini on siis tosiaan pölypussiton. Tarkistin äsken, niin imuteho on kyllä ihan ennallaan, eli ei varmaankaan mitään tukoksia putkessa.
Joo joo, kunhan kerroin oman kuumahkon kokemukseni.
Miehelläni oli imuri syttynyt tuleen kesken imuroinnin. Tulin kotiin ja ihmettelin, että miksi imuri on keskellä pihaa hangessa. Mies sitten kertoi, että oli vähän lieskahdellut niin oli nakannu sen äsken ovelta sinne, että siivous jatkuu nyt ilman :P
Vaihda pölypussi?