Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä noin nelikymppinen näyttää?

Vierailija
14.12.2015 |

Otsikossa siis kysymys. Neljäkymppiä tulee vuoden sisällä täyteen ja päädyimme kaverin kanssa kinaamaan, mikä on ns. tyypillinen nelikymppinen. Kerron itse myöhemmin oman näkemykseni, mutta kertokaa jotain mielikuvia, joita nelikymppisestä herää tai linkittäkää kuvia. Saa myös kertoa, oletko/aiotko olla tyypillinen nelikymppinen.

Luulisi täältä löytyvän asiantuntemusta, kun muiden ulkonäön ruotiminen on av:n suola. :D

Kommentit (35)

Vierailija
2/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen on ihan samanlainen kuin oli kolemkymppisenä. Nyt vain on hieman enemmän harakanvarpaita silmäkulmissa ja kiloja on tullut 3-5 lisää.

T. 47 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://media.giphy.com/media/etfzQDfD0nSLu/giphy.gif

Ei kai sentään? :(

Vierailija
4/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa siis kysymys. Neljäkymppiä tulee vuoden sisällä täyteen ja päädyimme kaverin kanssa kinaamaan, mikä on ns. tyypillinen nelikymppinen. Kerron itse myöhemmin oman näkemykseni, mutta kertokaa jotain mielikuvia, joita nelikymppisestä herää tai linkittäkää kuvia. Saa myös kertoa, oletko/aiotko olla tyypillinen nelikymppinen.

Luulisi täältä löytyvän asiantuntemusta, kun muiden ulkonäön ruotiminen on av:n suola. :D

Nelikymmpinen nainen voi näyttää vielä hyvältä ja nuorekkaalta tai aivan rupsahtaneelta. Normaalisti nelikymppisen naisen erottaa kolmekymppisestä nasolabiaaliryppyjen syvenemisestä ja silmänalusien syvenemisenä. Poskipäillä ja muutenkin kasvoissa oleva rasva vähenee ja piirteet veltostuvat. Simien ympärillä on jo todennäköisesti ryppyjä, kuten myös kulmakarvojen väliset kiukkurypyt ovat tulleet jäädäkseen. Otsalla voi näkyä pari syvempää poikittaista juovaa joko keskellä tai sivuilla. Kaulan iho alkaa veltostua ja verisuonet näkymään selvemmin käsien ja  jalkapöytien päällä.

Vierailija
5/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omasta mielestään...Kolmikymppiset voivat olla toista mieltä. Olet 17 vuotta vanhempi kuin 30 vuotias kanssasisaresi.

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen on ihan samanlainen kuin oli kolemkymppisenä.

T. 47 v

Vierailija
6/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omasta mielestään...Kolmikymppiset voivat olla toista mieltä. Olet 17 vuotta vanhempi kuin 30 vuotias kanssasisaresi.

Vierailija kirjoitti:

T. 47 v

Missä kohtaa sanoin, että olen 40v ja puhun itsestäni?

Vierailija
7/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://media.giphy.com/media/etfzQDfD0nSLu/giphy.gif

Kiitos tästä :D

Vierailija
8/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkia nelikymppisiä ei voi laittaa samaan lokeroon. En ajattele, että esim. kaikki nelikymppiset pukeutuvat Marimekkoon ja käyttävät silmälaseja (suurin klisee kanapersetukan kanssa).

Tunnen paljon nuorekkaita (inhoan tätä termiä), hoikkia, kauniita ja elämäniloisia nelikymppisiä, jotka pukeutuvat klassisesti tai muuten hyvin. Tällaisia naisia on paljon meidän työpaikalla. Mutta on niitä tosi kulahtaneitakin nelikymppisiä, joita voisi ulkonäön puolesta luulla Aira Samulinin äidiksi.

Olen itse 25v.

Vierailija
9/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat ryppyisiä ja möreä-äänisiä kähisijöitä. Lihavilla ryhti huono. Osa naisista on hyvin kauniita, kun tyttömäisyys on muuttunut klassiseksi naisellisuudeksi ja positiivinen itsevarmuus tekee sen, että on oma itsensä eli seksikäs. Tyylikin on usein löytynyt ja taito korostaa omia hyviä puolia.

Vierailija
10/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen pukeutuu marimekkoon, jos on jo kolmekymppisenä siihen pukeutunut.

Vierailija
11/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppinen on se lapsen sielu vähän rytistyneessä kehossa

Vierailija
12/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä voi vielä näyttää hyvältä. Siis oikeasti hyvältä eikä vain hyvältä nelikymppiseksi. Tai sanotaanko johonkin n. 45-vuotiaaksi asti. Tai ainakin olen tavannut muutamia naisia jotka ovat olleet oikeasti vielä tosi hyvännäköisiä sen ikäisenä.

Vierailija
13/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 47 v

Juuri neljäkymmentä täyttänyt voi poiketa paljonkin 47-vuotiaasta. Siinä iässä voi tulla paljon muutosta esim. naamaan ja vartaloon. Enkä ole tuon aiemman kommentin kirjoittaja, puhun vaan omasta kokemuksestani.

Vierailija
14/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden miehen, joka on tosi kuuma vielä 4-kymppisenä. ;)

Vierailija
15/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja luulin häntä 10 v. nuoremmaksi silloin kun näin ekan kerran eli ainakin jotkut voi säilyä hyvän ja nuoren näköisenä pidempään. :)

Vierailija
16/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 47 v

Juuri neljäkymmentä täyttänyt voi poiketa paljonkin 47-vuotiaasta. Siinä iässä voi tulla paljon muutosta esim. naamaan ja vartaloon. Enkä ole tuon aiemman kommentin kirjoittaja, puhun vaan omasta kokemuksestani.

Tämä on nimenomaan se vuosikymmen jolloin varsinkin naisten ulkonäkö sukeltaa. Joku 38-42-v. voi mennä kolmekymppisestä söpöliinistä, 49 voi olla kaunis mutta vain omassa puuma-sarjassaan enää.

Vierailija
17/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän parhaat naurut sain tästä :D

Vierailija
18/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-v. on ikäni aina, kun joku arvaa, sukupuolesta huolimatta. Kivaahan se on. Mutta kyllä minä tiedostan oman vanhenemiseni. Kriisikin taisi olla ennen kuin täytin 40. Nykyisin en enää niin hirveästi kyllä jaksa tuijotella itseäni peiliin. Olen vielä hyvännäköinen, kun laittaudun, mutta ei se enää ole niin tärkeää kuitenkaan.  N46.

Vierailija
19/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-v. on ikäni aina, kun joku arvaa, sukupuolesta huolimatta. Kivaahan se on. Mutta kyllä minä tiedostan oman vanhenemiseni. Kriisikin taisi olla ennen kuin täytin 40. Nykyisin en enää niin hirveästi kyllä jaksa tuijotella itseäni peiliin. Olen vielä hyvännäköinen, kun laittaudun, mutta ei se enää ole niin tärkeää kuitenkaan.  N46.

Tiedän yhden kaltaisesi naisen. En ymmärrä mikä on hänen salaisuutensa. Kun oli 35, näytti opiskelijalta. Nyt näyttää reilu kolmekymppiseltä vaikka on jo jotain 45. Onko teillä virkeä seksielämä joka pitää nuorekkaana?

Vierailija
20/35 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon lihonut 20 kg ja näytän kuvissa kauheen ilottomalta ja väsyneeltä. Sellainen elämänvoima ja ilo on kadonnut. Harmillista, koska mulla on tosi hyvä iho eikä yhtään ryppyjä. Hoikempana ja iloisempana nätimpänä näyttäisin tosi nuorelta. Toissakesänä vielä arvoioitiin 27-vuotiaaksi. Nykyisin baarissa katseet vasn pyyhkii yli, oon ihan näkymätön. Harmi, kun en oo ees mitenkään kiinnostava luonnekaan. Pukeudun kyllä kivasti mekkoihin ja korkkareihin/saappaisiin. No, elämän iltaan menossa. Nainen 40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä