Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ateistit vihaavat Jumalaa koska Jumala on olemassa

Vierailija
14.12.2015 |

suhtautuvatko ateistit yhtä fanaattisesti satuolentoihin jollaiseksi myös Jumalaa väittävät

eivät

koska Jumala on olemassa

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksei ateistit ole yhtä aggressiivisena kieltämässä vaikka joulupukkia tai saunatonttua? Koska he tietävät sydämessään että Jumala on rakkaus ja heidän omasta sydämestään puuttuu rakkaus sillä sen on korvannut viha.

No kuka aikuinen uskoo oikeasti joulupukkiin ja saunatonttuun jos ei ole vajaa? Tai, että niille järjestettäis jotain palvomistapahtumia, joulupukin uhrimenot tai saunatontun messu. Jumalaan ja Jeesukseen taas uskoo, ja on sekin musta ihan vajaata.

Vierailija
22/23 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suhtautuvatko ateistit yhtä fanaattisesti satuolentoihin jollaiseksi myös Jumalaa väittävät

eivät

koska Jumala on olemassa

Koska jumalaa ei ole olemassa niin aivan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te oikein tapaatte näitä aggressiivisia ateisteja? Tämä on ihan aito kysymys! Tähänkään - hyvin aggressiiviseen ja vihaa uhkuvaan - aloitukseesi ei ole tullut ateisteilta yhtään aggressiivista vastausta.

Minä en ole tavannut aggressiivisia ateisteja. Sen sijaan olen tavannut kymmenittäin todella aggressiivisia kiihkouskovaisia, jotka huutavat kaupungilla uhkaillen ihmisiä helvetin tulella ynnä muulla. Ihan on ovelle asti tultu uhkailemaan jumalan rangaistuksilla ja maailmanlopulla. Postilaatikkoonkin olen saanut näitä esitteitä, joissa värikkäästi kuvaillaan, mitkä väkivaltaiset kauheudet maailmaa ja minua odottavat.

Itse olen ateisti. Jumalat, enkelit, paholaiset ja keijut eivät aiheuta minussa mitään tunteita, koska niitä ei ole. Sen sijaan uskonnonvapaus aiheuttaa tunteita, ja siihen uskon. Minulla pitäisi olla vapaus olla ateisti, ilman että minua leimataan sen vuoksi. Samoin jokainen saa puolestani uskoa ihan mihin vain, toivoisin vaan, että saisin olla edes kotonani rauhassa näiltä kiihkouskovaisten vainoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan