Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riittävät lahjat 7v lapselle?

Vierailija

Tabletti, kauko-ohjattava auto, 10kpl pikkuautopakkaus, star wars autonlaukaisin, 2 aku ankan taskukirjaa, muumimuki ja lautanen, suklaakonvehteja. Pitäisikö vielä jotain ostaa?

Kommentit (7)

Vierailija

Mä en käsitä, miksi ihmiset kysyvät täysin vierailta ilmisiltä joltain nettipalstalta, mikä on omalle lapselleen sopiva määrä lahjoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä, miksi ihmiset kysyvät täysin vierailta ilmisiltä joltain nettipalstalta, mikä on omalle lapselleen sopiva määrä lahjoja.

tämäpä se. jos tuntuu että on riittävästi niin kai niitä sitten on? riippuu tietysti mihin olette lapsenne totuttaneet. jos pienenä annetaan kauheat lahjavuoret, niin on se aika tylsää ykskaks päättä ettei tänä jouluna anneta kuin villasukat.

Vierailija

Huh, ei todellakaan tarvitse lisää. Eikö tuossakin ole vähän liikaa? Saako muilta sukulaisilta lahjoja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huh, ei todellakaan tarvitse lisää. Eikö tuossakin ole vähän liikaa? Saako muilta sukulaisilta lahjoja?
Muutaman paketin saa heiltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
tuli vaan mieleen että osaako 7v poika kauheasti arvostaa jotain muumimukia ja lautasta..
Itse kaupassa ne näytti ja niitä toivoi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No, se on ap:n perinteinen tapa. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat