Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika osti mulle käytetyn läppärin joululahjaksi! >:(

Vierailija
14.12.2015 |

Ei kai ne uudet nyt hirveesti maksa. Poika on insinööri ja osti jonkun iki vanhan think padin ja kunnosti sen mukamas.. Sain sen jo nyt koska poika on perheineen joulun etelässä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, että sait edes lahjan.

Vierailija
2/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin olisi kelvannut.. Jos sulle ei kelpaa niin osta itse uusi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on insinööri, niin se merkkaa, että rahaa on tuhottomasti?

Vierailija
4/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä käytetty on parempi uusi halpa paska. Kiintolevyn ja akun kun vaihtaa, niin on kuin uusi. Näppäimistön voi joskus vaihdettaa kanssa.

Vierailija
5/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on ehkä enemmänkin se että hän ihan itse kunnosti sen sinulle? Hyvä uusi kone saattaa maksaa lähemmäs tonnin. Poikasi lahjassa paitsi näkyy hänen kädenjälkensä, se on myös fiksumpi ostos sinulle jos et mitään blu-ray leffoja sillä halua tuijottaa, vai siihenkö juuri konetta tarvitsit?

Vierailija
7/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä käytetty on parempi KUIN uusi halpa paska. Kiintolevyn ja akun kun vaihtaa, niin on kuin uusi. Näppäimistön voi joskus vaihdettaa kanssa.

T: Apukoululainen :)

Vierailija
8/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nörttinä sanoisin, että vanha on usein parempi kuin uusi. Itselleni ostan aina käytetyn. Uusissa tulee usein mukana jokin huono käyttöjärjestelmä. Windows 10 on vielä testivaiheessa, Windows 8 ihan onneton, siihen en koskisi pitkällä tikullakaan. Tämänkin takia kunnostettu ja sopivasti päivitetty vanha on hyvä valinta.

Vierailija
9/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tee läppärilläsi? Jos av-surffailuun tarvit, käytetty on sopiva. Laadukas käytetty on parempi kuin huonommista komponenteista kasattu uusi, mutta jos on tärkeää että se on uusi...  Halpikset on huollossa ensimmäisenä arkena joulun jälkeen.

Vierailija
10/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab ranskalaisilla tai pizza : hyvä ruoka parempi mieli 😇

Vierailija
11/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus takavuosina annoin vaimolleni äitienpäivälahjaksi itse kunnostamani henkilöauton. Silloin oli edellinen lama, meillä asuntovelkaa niin että hirvitti ja lapset pieniä. Vaimoni ainakin esitti todella iloista kun sai edes jonkinlaisen kulkupelin, ja olihan se siisti ja oli siinä jopa puhelin joita ei monella siihen aikaan ollut, uudet stereotkin vähistä rahoistani siihen laitoin. Tuolla autolla hän ajeli lähes vuosikymmenen.

Sitä minä vaan, että vanha laadukas ja laadukkailla osilla ammattitaitoisesti kunnostettu kestokulutushyödyke on usein jopa huomattavasti parempi kuin uusi, luulisin poikasi toimineen viisaasti.

Vierailija
12/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen... meilläkin on paketissa käytetty läppäri ja se on kuule tän joulun hienoin lahja!

Vierailija
13/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaiken pitäisi aina olla uutta. Itse mielelläni otan vastaan vaikka kirpparilta ostettuja lahjoja. Kierrätys kunniaan!

Vierailija
14/14 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on rahaa aika mukavasti käytettävissä, kiitos insinööri(!!!!!)mieheni, mutta ostin äidilleni lahjaksi Tuulen Viemää-kirjasarjan, joka on tosi käytetty, vuodelta -67, eli ne kirjat on 3v äidistäni nuorempia!!

Saas nähdä tuleeko tänne aattona asiasta avaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä