Poika osti mulle käytetyn läppärin joululahjaksi! >:(

Vierailija

Ei kai ne uudet nyt hirveesti maksa. Poika on insinööri ja osti jonkun iki vanhan think padin ja kunnosti sen mukamas.. Sain sen jo nyt koska poika on perheineen joulun etelässä.

Kommentit (14)

Vierailija

Hyvä käytetty on parempi uusi halpa paska. Kiintolevyn ja akun kun vaihtaa, niin on kuin uusi. Näppäimistön voi joskus vaihdettaa kanssa.

E

Pointti on ehkä enemmänkin se että hän ihan itse kunnosti sen sinulle? Hyvä uusi kone saattaa maksaa lähemmäs tonnin. Poikasi lahjassa paitsi näkyy hänen kädenjälkensä, se on myös fiksumpi ostos sinulle jos et mitään blu-ray leffoja sillä halua tuijottaa, vai siihenkö juuri konetta tarvitsit?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä käytetty on parempi KUIN uusi halpa paska. Kiintolevyn ja akun kun vaihtaa, niin on kuin uusi. Näppäimistön voi joskus vaihdettaa kanssa.
T: Apukoululainen :)

Vierailija

Näin nörttinä sanoisin, että vanha on usein parempi kuin uusi. Itselleni ostan aina käytetyn. Uusissa tulee usein mukana jokin huono käyttöjärjestelmä. Windows 10 on vielä testivaiheessa, Windows 8 ihan onneton, siihen en koskisi pitkällä tikullakaan. Tämänkin takia kunnostettu ja sopivasti päivitetty vanha on hyvä valinta.

Vierailija

Mitä tee läppärilläsi? Jos av-surffailuun tarvit, käytetty on sopiva. Laadukas käytetty on parempi kuin huonommista komponenteista kasattu uusi, mutta jos on tärkeää että se on uusi...  Halpikset on huollossa ensimmäisenä arkena joulun jälkeen.

Vierailija

Joskus takavuosina annoin vaimolleni äitienpäivälahjaksi itse kunnostamani henkilöauton. Silloin oli edellinen lama, meillä asuntovelkaa niin että hirvitti ja lapset pieniä. Vaimoni ainakin esitti todella iloista kun sai edes jonkinlaisen kulkupelin, ja olihan se siisti ja oli siinä jopa puhelin joita ei monella siihen aikaan ollut, uudet stereotkin vähistä rahoistani siihen laitoin. Tuolla autolla hän ajeli lähes vuosikymmenen.

Sitä minä vaan, että vanha laadukas ja laadukkailla osilla ammattitaitoisesti kunnostettu kestokulutushyödyke on usein jopa huomattavasti parempi kuin uusi, luulisin poikasi toimineen viisaasti.

Vierailija

Mullakin on rahaa aika mukavasti käytettävissä, kiitos insinööri(!!!!!)mieheni, mutta ostin äidilleni lahjaksi Tuulen Viemää-kirjasarjan, joka on tosi käytetty, vuodelta -67, eli ne kirjat on 3v äidistäni nuorempia!!
Saas nähdä tuleeko tänne aattona asiasta avaus.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat