Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen jokavuotinen jouluhysteria

Vierailija
14.12.2015 |

Onko kenenkään muun mies jouluhullu? Meillä mies stressaa mua siivouksilla ja lahjajutuilla. Vaikka sanoisin, että kaikki lahjahommat on hallinnassa, niin ei, kun hänen pitää rynnätä vielä johonkin korukauppaan tai sporttikauppaan ostamaan jotain ihan kummallista, mitä kukaan ei ole edes toivonut. Mä yritän pitää setelinkulmasta kiinni, mutta turhaan.
Just äsken mies taas soitti ja raivosi, kun käyttötili on tyhjä. Hän on ostanut pojallemme kolme kertaa kalliimmalla lahjoja kuin tytöllemme.
En tiedä mitä tehdä. Mun piti jo kajota tiliin, johon olen säästänyt tytön ensi kesän rippijuhliin. Itkettää.
Mies ei ole ihan terve päästään, siis oikeesti. Tiedän, että osittain tämä johtuu siitäkin, mutta aina sille tuo jouluhulluus on iskenyt, pahenee vain aattoa kohti. aattona rynnätään vielä ostamaan arpapaketit kaikille ja kukkiia ja ties mitä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täälläkin on tuollainen jouluhullu. Mies, joka kaiken muun ajan vuodesta ei välitä mistään kotitaloushommista tai lasten lahjoista tai sisustuksesta, niin muuttuu jouluisin ihan eri ihmiseksi. Panikoi lahjoista ja joulua pitäisi koko ajan olla suunnittelemassa, valmistelemassa ja koristelemassa. Auta armias, jos joulusuunnitelmiin tulee äkillinen arvaamaton muutos, niin miehen maailma romahtaa, kuin korttitalo.

Vierailija
22/23 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielähän tässä on viikko aikaa kortteja kirjoitella. Viimeinen postituspäivä on 21.12. eli ens maanantai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 jatkaa, että loppuvuoden tuo mies on oikeen kiva. Sillä on joku pyhä viha joulua kohtaan. Miehen isä on aina ryypännyt joulut ja ollut väkivaltainen ja miehen äiti lähti aattona eikä tullut ikinä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi