Miksi maikkarin juontajilla ja toimittajilla on harmaat hiukset?

Vierailija

Liki kaikilla naisilla harmaa polkkatukka. Onko se joku uusi trendi vai harmaannuttaako työ ennen aikojaan.

Kommentit (7)

Vierailija

Mä luulen että monet ei edes huomaa, että se värjäyksellä tavoiteltu muka luonnollinen tuhkainen blondi tai ruskea näyttääkin oikeasti ihan vaan harmaalta...

Vierailija

Se on maikkarin käytäntö. Kaikkien tv:ssä esiintyvien henkilöiden hiukset värjätään harmaiksi. Jos et suostu --> get out of the house

Vierailija

En tiedä, miksi juuri maikkarilla on erityisen paljon harmaatukkaisia (onko?), mutta tuohon kysymykseen, että "harmaannuttaako työ ennen aikojaan" - itse asiassa iso osa valkoihoisista ihmisistä alkaa harmaantua kolmekymppisenä, ja suurin osa neljäänkymmeneen mennessä. Sitä ei vaan nykyään enää huomaa, koska ihmiset värjäävät hiuksiaan. Melkein jokainen, joka nykyään alkaa saada harmaita hiuksia siellä täällä kolmekymppisenä, varmaan kokee "harmaantuvansa ennen aikojaan" ja häpeillen ostaa pöntön väritököttiä sen peittääkseen. Tosiasiassa se ei ole yhtään epätavallisen aikaista. Jos ihmiset lakkaisivat värjäämästä hiuksiaan, katukuva olisi aika täynnä harmaata ja valkoista hiusta :)

Aasialaiset harmaantuvat vähän myöhemmin kuin kaukaasialaiset, ja mustaihoiset harmaantuvat vähän myöhemmin kuin muut.

Vierailija

Voisi helposti kuvitella aikaisten aamuherätysten ja muutoinkin hektisen työn olevan stressaavaa ja stressi käsittääkseni harmaannuttaa hiuksia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat