win 10 -> win 7

Vierailija

Koneessa tuli mukana win 8.1, ja heti alkuun kone tarjosi päivitystä kymppiin. Menee hermot tähän win 10 kun on niin hankala. Miten saan windows 7 koneelle?

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hankit jostain seiskan asennuslevykkeet, niin se esimerkiksi onnistuu.
Eipä siihen asennuslevykkeet riitä, pitää sitä lisenssikin olla.

Vierailija

Et pysty seiskaan päivittämään jos siinä on alunperin ollut 8.1. Siihen pystyt kyllä kympistä palaamaan siihen 8.1:een jos haluat.

Kannattaisi kyllä vähän aikaa totutella siihen kymppiin, se meinaan oikeasti on tosi helppo ja hyvä, eikä useimmilta edes it-tumpeloilta vaadi kovin pitkää tottumista kuten tuo kasi vaati...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et pysty seiskaan päivittämään jos siinä on alunperin ollut 8.1. Siihen pystyt kyllä kympistä palaamaan siihen 8.1:een jos haluat.

Entäs formatointi ja sitten seiska? Olen aika tumpelo näissä ja edellisessä koneessa oli seiska eikä ollut koskaan ongelmia. Tässä kympissä ongelmia kun äänet katoavat ja tuntuu kuin ei ois ihan yhteensopivia kaikki ohjelmat kun tökkivät. Itse en ole asennellut mitään ilmaisohjelmia tähän, kone on aivan uusi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihanks tosi? Kyllä sä oot hurjan nero!
Sen tunnuskoodin kyllä löytää netistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Entäs formatointi ja sitten seiska? Olen aika tumpelo näissä ja edellisessä koneessa oli seiska eikä ollut koskaan ongelmia. Tässä kympissä ongelmia kun äänet katoavat ja tuntuu kuin ei ois ihan yhteensopivia kaikki ohjelmat kun tökkivät. Itse en ole asennellut mitään ilmaisohjelmia tähän, kone on aivan uusi.

Jos ihan ostat sen Win 7:n, niin toki sitten voit siihen asentaa sen. Tarkoitin vaan sitä että ei pysty mitenkään ilmaiseksi palaamaan siihen seiskaan, jos sitä ei ole koskaan koneessa ollutkaan. 

Todennäköisesti kyllä tuo ääniongelma olisi ihan ratkaistavissa, jos saisit apua joltain vähän... Voi vaatia esim. ajurien asennusta tai jotain sinänsä helppoa hommaa. Oman kokemukseni mukaan yhteensopivuusongelmat ohjelmien välillä on olleet tosi harvinaisia Win 10:n kanssa, näin vaikka ihan työkseni näiden asioiden kanssa touhuan.

Jos jokin tietty ohjelma tökkii, kannattaa ihan alkuun googlettaa sen nimellä ja windows 10, että onko ongelma yleisesti tunnettu, tai onko ohjelmistosta tullut jopa ladattava päivitys, jolla ongelma korjautuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihanks tosi? Kyllä sä oot hurjan nero!
Sen tunnuskoodin kyllä löytää netistä.
Ja kaupasta saa rahamaa maksamatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos ihan ostat sen Win 7:n, niin toki sitten voit siihen asentaa sen. Tarkoitin vaan sitä että ei pysty mitenkään ilmaiseksi palaamaan siihen seiskaan, jos sitä ei ole koskaan koneessa ollutkaan. 

Todennäköisesti kyllä tuo ääniongelma olisi ihan ratkaistavissa, jos saisit apua joltain vähän... Voi vaatia esim. ajurien asennusta tai jotain sinänsä helppoa hommaa. Oman kokemukseni mukaan yhteensopivuusongelmat ohjelmien välillä on olleet tosi harvinaisia Win 10:n kanssa, näin vaikka ihan työkseni näiden asioiden kanssa touhuan.

Jos jokin tietty ohjelma tökkii, kannattaa ihan alkuun googlettaa sen nimellä ja windows 10, että onko ongelma yleisesti tunnettu, tai onko ohjelmistosta tullut jopa ladattava päivitys, jolla ongelma korjautuu.

Kiitos sinulle <3 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat