Kerro mulle! Koska mä saan aloittaa uuden elämän?

Vierailija

Erosin pari vuotta sitten. Luonani asuu parikymppinen lapsi ja toinen nuorempi. Haluaisin viettää aikaa miesseurassa rauhassa joskus viikonloppuisin kotona, kun nuorempi on isällään. Vanhempi on täällä aina kaikki yöt ja joudun anelemaan omaa rauhaa häneltä. Nuorempi saattaa pelmahtaa tänne koska vain eikä isänsä pidä häntä aina koko sovittua jaksoa. Mä haluan olla taas nainen, haluan olla rauhassa kotona joskus, tehdä ja tarjota ruokaa, haluan miesseuraa ja mä haluan seksiä!!! Joskus voin mennä miehen luokse mutta en aina. Miksi mä en saa päättää mistään itse, vaikka olen aikuinen?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Minkä ihmeen takia aikuinen lapsesi asuu sun luona???? Todella outoa.

Senkus asut ja elät kuten haluat, jos kersoja haittaa se että sulla on terve seksielämä, niin muuttakoon omaan kämppään, se siinä aikuisuudessa on niinkuin ideana, et sinäkään asu omien vanhempiesi kanssa. Meillä kaikilla on tapana viimeistään aikuisena (18v.) alkaa hallita omaa taloutta, jossa ei ole toista pariskuntaa naimassa saman katon alla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia aikuinen lapsesi asuu sun luona???? Todella outoa.

Senkus asut ja elät kuten haluat, jos kersoja haittaa se että sulla on terve seksielämä, niin muuttakoon omaan kämppään, se siinä aikuisuudessa on niinkuin ideana, et sinäkään asu omien vanhempiesi kanssa. Meillä kaikilla on tapana viimeistään aikuisena (18v.) alkaa hallita omaa taloutta, jossa ei ole toista pariskuntaa naimassa saman katon alla.

Ei se muuttaminen niin yksinkertaista ole. Se vaatii rahaa. Mun "ongelmani" on se, että en seurustele, mutta mukavaa herraseuraa on olemassa. Se vain ei ole sama henkilö aina. Vaikea juttu.
Ap

Vierailija

Miksi ihmeessä se mies ei voi olla siellä vaikka se vanhempi lapsesi on kotona. Toki se vähän häiritsee kun ei voi täysin vapaasti olla, mutta parempi sekin kuin kokon aan ilman. Kyllä aikuinen lapsi jo sen tajuaa että äidilälkin on oma elämänsä. 

"Mun "ongelmani" on se, että en seurustele, mutta mukavaa herraseuraa on olemassa. Se vain ei ole sama henkilö aina. Vaikea juttu."

Mitä tuolla väliä? Eihän enää eletä missään vanhassa kristillisessä yhteiskunnassa, jossa olisi jotenkin pahaa harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, sulla on lapsia ja ne täytyy ottaa huomioon. Et voi alkaa elämään kuin lapseton sinkku koska et ole sellainen.

Niinhän tässä on tehty. Pelkästään. En mä näin halua loppuelämääni elää.
Ap

Vierailija

Minä hoidin näitä satunnaisia juttuja käymällä miehen luona..mutta nyt on vakituinen parisuhde ja mies tulee meillekin, kun hänelle sopii. 

Lapsia on tässä pyörimässä 6 kappaletta, osa aikuisia ja osa ala-asteikäisiä. 

Tämä toimii kyllä, mutta ei varmasti jos mies vaihtuisi liian usein. 

Lisäksi käyn miehen luona pitkiä viikonloppuja ja silloin aikuiset lapset huolehtivat pikkusisaruksistaan ilman sen suurempaa numeroa. Ja käyväthän pikkuset vielä joskus isälläänkin, mutta niihin ei auta luottaa, koska exän suunnitelmat tahtovat vaihtua aika tiuhaan.

Minusta tässä ei ole mitään ongelmaa, mutta en ihan ketä tahansa kyllä kotiini raahaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä hoidin näitä satunnaisia juttuja käymällä miehen luona..mutta nyt on vakituinen parisuhde ja mies tulee meillekin, kun hänelle sopii. 

Lapsia on tässä pyörimässä 6 kappaletta, osa aikuisia ja osa ala-asteikäisiä. 

Tämä toimii kyllä, mutta ei varmasti jos mies vaihtuisi liian usein. 

Lisäksi käyn miehen luona pitkiä viikonloppuja ja silloin aikuiset lapset huolehtivat pikkusisaruksistaan ilman sen suurempaa numeroa. Ja käyväthän pikkuset vielä joskus isälläänkin, mutta niihin ei auta luottaa, koska exän suunnitelmat tahtovat vaihtua aika tiuhaan.

Minusta tässä ei ole mitään ongelmaa, mutta en ihan ketä tahansa kyllä kotiini raahaisi.

Mulla isompi lapsi moralisoi ja hankaloittaa. Ei lähde kotoa juuri silloin kun tarvisi, vaikka muuten on paljon poissa.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sulla on lapsia ja ne täytyy ottaa huomioon. Et voi alkaa elämään kuin lapseton sinkku koska et ole sellainen.

Ap

Ei tarvikaan. Lapset aikuistuu ja muuttaa pois. Sä oot tehnyt lapsia niin miksi nyt kuvittelet että sulla pitäisi olla joku oikeus lapsettoman ihmisen elämään? Kun on lapsia, ne rajoittaa, ja vaatii järjestelyjä jotta voit elää sitä "omaa elämää". Eli en tarkoita että sun pitäisi omistautua vain ja ainoastaan lapsillesi ja unohtaa oma itsesi, mutta onhan se nyt selvää ettet voi raahata vaihtuvia miehiä seksikavereiksi kotiisi, kun siellä on lapsia. Nuo jutut täytyy hoitaa muuten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tarvikaan. Lapset aikuistuu ja muuttaa pois. Sä oot tehnyt lapsia niin miksi nyt kuvittelet että sulla pitäisi olla joku oikeus lapsettoman ihmisen elämään? Kun on lapsia, ne rajoittaa, ja vaatii järjestelyjä jotta voit elää sitä "omaa elämää". Eli en tarkoita että sun pitäisi omistautua vain ja ainoastaan lapsillesi ja unohtaa oma itsesi, mutta onhan se nyt selvää ettet voi raahata vaihtuvia miehiä seksikavereiksi kotiisi, kun siellä on lapsia. Nuo jutut täytyy hoitaa muuten.

Luulin, että lapsi olisi jo aikuistunut ja muuttanut pois...
Ap

Vierailija

Nyt heität sen 20-veen pihalle! Vai koska nää aikuiset lapset päättää alkaa elää kuin aikuiset. Eihän apkaan ole vanhempiensa nurkissa enää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt heität sen 20-veen pihalle! Vai koska nää aikuiset lapset päättää alkaa elää kuin aikuiset. Eihän apkaan ole vanhempiensa nurkissa enää.

No huhhuh. Ei ole lainkaan tavatonta, että 20-vuotias asuu vielä vanhempansa kanssa! Eikö se yleensä ole niin, että omaan kotiin muutetaan silloin, kun lähdetään opiskelemaan ja on ihan mahdollista, että sitä opiskelupaikkaa ei irtoa ihan välittömästi esim. lukion jälkeen. Lukiosta valmistutaan yleensä sinä vuonna kun täyttää 19 eli jo yksikin välivuosi siinä kohtaa voi tarkoittaa, että asuu vielä 20-vuotiaana vanhempansa luona. Ja mikäli nuori opiskelee kotikaupungissaan, on ihan normaalia asua kotona vaikka vielä opintojen ajan tai ainakin alkuvaiheessa. Musta on aika surkeaa, jos jotkut vanhemmat ovat tuossa kohtaa jo antamassa näreänä kenkää kotoa. :(

Vierailija

Mitä se 20-vuotias tekee? Yhtä hyvin muut samanikäiset "rahattomat" pärjää omillaan, opiskelijat saa yhteiskunnalta tukea, asuvat soluasunnoissa, tekevät sivutoimisesti töitä jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä se 20-vuotias tekee? Yhtä hyvin muut samanikäiset "rahattomat" pärjää omillaan, opiskelijat saa yhteiskunnalta tukea, asuvat soluasunnoissa, tekevät sivutoimisesti töitä jne.

Rakentaa tulevaisuutta, tekee töitä, mutta palkka on hyvin epäsäännöllinen. Ei voi saada mitään tukia.
Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat