Tiedättekö, mikä mua täällä keskustellessa ärsyttää?

Vierailija

Se, kun ihmiset eivät jaksa lukea ketjun kommentteja tai pahimmassa tapauksessa edes aloitusviestiä kokonaan.

Esimerkki:

Apua! Miten syöttää koiralle parhaiten lääke?

-Laita se ruokaan
-Koira maistaa ruoassa, ei suostu syömään AP
-Laita ruokaan
- Ruoan sekaan vain!
- Mikset sekoittaisi sitä ruokaan?
- Meidän koira syö ruokansa seassa hyvin
- Kissalle menee parhaiten ruoan tai herkkupalan seassa
- Kääri pilleri pekoniin

Jne

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Ja toinen on nämä riitaa haastavat 'Hillevit'. Eivät ymmärrä lukemaansa ja alkavat jankata jos ei muuten niin asian vierestä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja toinen on nämä riitaa haastavat 'Hillevit'. Eivät ymmärrä lukemaansa ja alkavat jankata jos ei muuten niin asian vierestä...

Tämä, ja sitten koko keskustelu täyttyy vaan näiden riitelijöiden kommenteista ja lainauksista, alkuperäisestä aiheesta täysin sivuten. Just esim. joku hirveä haloo nousee kielioppivirheistä ja niistä jankataan sitten monta sivua, mikä ei sitten liity ketjun aiheeseen

Vierailija

Ja sit ne tyypit, jotka eivät ymmärrä aloituksesta mitään, tulevat siihen kommentoimaan omasta mielestäön jotain hirveän tärkeää.

Esimerkkialoitukseen tällainen kommentoija voisi laittaa vaikka että "Meillä ei ole koiria eikä tule! Paskovat ympäriinsä ja metelöivät! Miksi hankkia koira, jos ei osaa pitää sitä kurissa niin että saisi lääkittyä!"

Vierailija

Mua ärsyttää se, että pitää jo valmiiksi muistaa sanoa kaikki mistä nämä näpäyttäjät muuten pääsevät jankuttamaan. Esim söin karkkia blablaa, JA NYT ENNENKUIN KUKAAN EHTII NATKUTTAMAAN NIIN EN OLE ylipainoinen. Kissani on karannut, mitä teen, JA TIEDOKSI ETTÄ EI, EN PIDÄ KISSAANI vapaana. On niin ärsyttävää kun joutuu jo etukäteen petailemaan noin, että voitaisiin välttyä niiltä helvetin ärsyttäviltä jankkaajilta, jotka tuntuu ihan väkisin etsivän jotain mistä saa kommentoida muutakuin sitä itse asiaa.
Ja vielä ennenkuin joku saa väärän käsityksen, en syö karkkia, eikä minulla ole kissaa. Nämä oli esimerkkejä.

Vierailija

Tämä on pakko lisätä: En pidä koirista/olen allerginen koirille. Ja hirmu sepustus miksi ei pidä tai millaiset allergiaoireet seuraavat. Vaikka otsikossa selvästi kysytään koiraihmisiltä apua!

Vierailija

Minua ärsyttää se kun provoileva aloittaja alapeukuttaa kaikki vastaukset jotka ovat vastakkaista mielipidettä. Todella yleistä ja niin ilmeistä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se, että pitää jo valmiiksi muistaa sanoa kaikki mistä nämä näpäyttäjät muuten pääsevät jankuttamaan. Esim söin karkkia blablaa, JA NYT ENNENKUIN KUKAAN EHTII NATKUTTAMAAN NIIN EN OLE ylipainoinen. Kissani on karannut, mitä teen, JA TIEDOKSI ETTÄ EI, EN PIDÄ KISSAANI vapaana. On niin ärsyttävää kun joutuu jo etukäteen petailemaan noin, että voitaisiin välttyä niiltä helvetin ärsyttäviltä jankkaajilta, jotka tuntuu ihan väkisin etsivän jotain mistä saa kommentoida muutakuin sitä itse asiaa.
Ja vielä ennenkuin joku saa väärän käsityksen, en syö karkkia, eikä minulla ole kissaa. Nämä oli esimerkkejä.

Harvoin jankkaajat edes lukevat aloitusviestiä otsikkoa ja ekaa riviä pidemmälle, joten aina siellä on joku besserwisseröimässä jostain, joka olisi selvinnyt, kun olisi lukenut aloituksen loppuun. Mutta kun pitää Äkkiä päästä näpäyttämään, ennen kuin muut ehtii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se kun provoileva aloittaja alapeukuttaa kaikki vastaukset jotka ovat vastakkaista mielipidettä. Todella yleistä ja niin ilmeistä

Ylipäätään tuo alapeukuttelu on välillä vähintäänkin hämmästyttävää. Ne samaiset 'Hillevit' oletettavasti asialla...

Vierailija

Jotkut vielä puolustelevat niitä paskoja vastauksiaan sillä, kun ei ehdi tai jakda lukea koko ketjua. Haluaisin kyllä tietää, että miten se oma kommentti edistää sitä ketjua mihinkään suuntaan, jos se on vaikka ensimmäinen asia, joka on kommenteissa jo käsitelty? Ottaa päähän, kun näkee että keskustelussa on monta sivua ja sitten puolet siitä on kielioppiin tai muihin lillukanvarsiim tarttuneita jankkaajia ja loput niitä, jotka eivät ole vaivautuneet lukemaan kommentteja ja kirjoittavat samat asiat kuin ekat kommentoijat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotkut vielä puolustelevat niitä paskoja vastauksiaan sillä, kun ei ehdi tai jakda lukea koko ketjua. Haluaisin kyllä tietää, että miten se oma kommentti edistää sitä ketjua mihinkään suuntaan, jos se on vaikka ensimmäinen asia, joka on kommenteissa jo käsitelty? Ottaa päähän, kun näkee että keskustelussa on monta sivua ja sitten puolet siitä on kielioppiin tai muihin lillukanvarsiim tarttuneita jankkaajia ja loput niitä, jotka eivät ole vaivautuneet lukemaan kommentteja ja kirjoittavat samat asiat kuin ekat kommentoijat.

Minä kyllä syyllistyn tähän useinkin, jos on kyse kymmenien sivujen pituisesta ketjusta. Silloin luen vain pari ensimmäistä sivua ja viimeisen sivun kommentit. Anteeksi siitä. Haluan kuitenkin näin kommentoidessani tuoda heti ilmi, että sitä minun kommenttiani ei tarvitse huomioida, jos vastaava näkökulma on jo ketjussa loppuun käsitelty.

Vierailija

Mua ärsyttää se, kun asia käännetään omista lähtökohdista aivan päinvastaiseksi. Siis, jos vaikka joku haluaa keskustella siitä, kun äiti kiristää lapsilla, eikä anna isälle tapaamisiin, niin eihän se voi olla niin, koska meillä isä ei edes halua tavata lapsia, vaikka saisi joka viikonloppu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se, kun asia käännetään omista lähtökohdista aivan päinvastaiseksi. Siis, jos vaikka joku haluaa keskustella siitä, kun äiti kiristää lapsilla, eikä anna isälle tapaamisiin, niin eihän se voi olla niin, koska meillä isä ei edes halua tavata lapsia, vaikka saisi joka viikonloppu.

Paskapuhetta. En minä ainakaan koskaan tee noin. ;)

Vierailija

Siis yleisesti koko ketjusta: Että teitä harmittaa se, etteivät kaikki ajattele niin kuin te?

Sellaista se nyt yleensäkin maailmassa on...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis yleisesti koko ketjusta: Että teitä harmittaa se, etteivät kaikki ajattele niin kuin te?

Sellaista se nyt yleensäkin maailmassa on...

Ärsyttää kaltaisesi ihmiset, jotka tulkitsevat viestin väärin ja tuomitsevat väärin perustein.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat