Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiseksi ihmiseksi ajattelet naisen, joka on sosiaalityöntekijä?

Vierailija

Jos esim. lapsesi ystävän äiti on sosiaalityöntekijä, mitä ajattelet?

Kommentit (12)

Vierailija

En mitään kummempaa. Olen tavannut sekä fiksuja että vähemmän fiksuja sossuja. Ihan yksilöitä ovat. Toisaalta sosiaalityötä yo:lla lukeneet ovat yleensä perillä asioista toisin kuin jotkut vähemmän koulutetut. Sinänsä jännä juttu, että päästessäni valtsikkaan, pääsi sosiaalityöhön kaikista huonoimmilla pisteillä ja seuraavaksi helpoiten pääsi kansantaloustieteeseen. Sosiaalipsykologiaan vaadittiin vuonna 2000 korkeimmat pisteet. Jännä sinänsä kun nyt tuo sosiaalityö takaa varmimman työpaikan, mutta ei ehkä ollut niin mediaseksikäs ala sillon milleniumina.

Vierailija

Ajattelen rttä on välittävä ihminen jolla luultavasti pman elämän hallinta melko hyvin hanskassa. Pitävät lapsista. Näin työni puolesta joidenkin sossujen kanssa työskennelleeenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En mitään kummempaa. Olen tavannut sekä fiksuja että vähemmän fiksuja sossuja. Ihan yksilöitä ovat. Toisaalta sosiaalityötä yo:lla lukeneet ovat yleensä perillä asioista toisin kuin jotkut vähemmän koulutetut. Sinänsä jännä juttu, että päästessäni valtsikkaan, pääsi sosiaalityöhön kaikista huonoimmilla pisteillä ja seuraavaksi helpoiten pääsi kansantaloustieteeseen. Sosiaalipsykologiaan vaadittiin vuonna 2000 korkeimmat pisteet. Jännä sinänsä kun nyt tuo sosiaalityö takaa varmimman työpaikan, mutta ei ehkä ollut niin mediaseksikäs ala sillon milleniumina.

Hei kamalaa tautologiaa toi mun teksti ( sinänsä jännä juttu ja jännä sinänsä) tungettuna samaan viestiin. Olen pahoillani. Kirjoitan viestiä jalkapressissä klo 10.30! :D

Vierailija

Minun äitini oli valtaosan työelämästään sosiaalityöntekijä. Ei niitä henkisesti helpoimpia hommia. Vierestä seuranneena sanoisin, että respect!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat