Millaiseksi ihmiseksi ajattelet naisen, joka on sosiaalityöntekijä?
Jos esim. lapsesi ystävän äiti on sosiaalityöntekijä, mitä ajattelet?
Kommentit (12)
Sellaiseksi jolla on suuri salaisuus.
En mitään kummempaa. Olen tavannut sekä fiksuja että vähemmän fiksuja sossuja. Ihan yksilöitä ovat. Toisaalta sosiaalityötä yo:lla lukeneet ovat yleensä perillä asioista toisin kuin jotkut vähemmän koulutetut. Sinänsä jännä juttu, että päästessäni valtsikkaan, pääsi sosiaalityöhön kaikista huonoimmilla pisteillä ja seuraavaksi helpoiten pääsi kansantaloustieteeseen. Sosiaalipsykologiaan vaadittiin vuonna 2000 korkeimmat pisteet. Jännä sinänsä kun nyt tuo sosiaalityö takaa varmimman työpaikan, mutta ei ehkä ollut niin mediaseksikäs ala sillon milleniumina.
Kollegaksi ajattelen :) mietin myös, onkohan meillä yhteisiä työtuttuja.
Ajattelen että ei oo mitään muutakaan työtä saanut ja sitten ottanut jonkun homman vaan epätoivoissaan.
Ajattelen rttä on välittävä ihminen jolla luultavasti pman elämän hallinta melko hyvin hanskassa. Pitävät lapsista. Näin työni puolesta joidenkin sossujen kanssa työskennelleeenä.
:D tässä ketjussa niitä teräviä kyniä vasta vastailemassa onkin
Vierailija kirjoitti:
En mitään kummempaa. Olen tavannut sekä fiksuja että vähemmän fiksuja sossuja. Ihan yksilöitä ovat. Toisaalta sosiaalityötä yo:lla lukeneet ovat yleensä perillä asioista toisin kuin jotkut vähemmän koulutetut. Sinänsä jännä juttu, että päästessäni valtsikkaan, pääsi sosiaalityöhön kaikista huonoimmilla pisteillä ja seuraavaksi helpoiten pääsi kansantaloustieteeseen. Sosiaalipsykologiaan vaadittiin vuonna 2000 korkeimmat pisteet. Jännä sinänsä kun nyt tuo sosiaalityö takaa varmimman työpaikan, mutta ei ehkä ollut niin mediaseksikäs ala sillon milleniumina.
Hei kamalaa tautologiaa toi mun teksti ( sinänsä jännä juttu ja jännä sinänsä) tungettuna samaan viestiin. Olen pahoillani. Kirjoitan viestiä jalkapressissä klo 10.30! :D
Minun äitini oli valtaosan työelämästään sosiaalityöntekijä. Ei niitä henkisesti helpoimpia hommia. Vierestä seuranneena sanoisin, että respect!
Rumilus!