Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy mitä vain mielenterveyshoitajalta!

Kaisu

Jep, täällä vastailee yksi moinen. Kysykää!

Sivut

Kommentit (18)

liibalaaba

Olen ala-asteella. Äidilläni on skitsofrenia ja siksi ei asu hänen luonaan. Olen todella sosiaalinen, tarkoitan siis etten pelkää puhua muille ihmisille yms. ja uskallan avata suuni, mutta minua ahdistaa, että joku katsoo illalla ikkunasta (kuulostaapa tyhmältä :D) ja siksi laitan aina verhot kiinni. Enhän mä nyt oo sairastumassa siihen?

Vierailija

Kerro "normaalista" työpäivästäsi ja sen kulusta. Millä kaavalla yleensä sujuu jne.

Millaisia ovat potilaasi?

Onko työsi avartanut maailmankuvaasi ja ymmärrystä erilaisista persoonista?

Millainen ihminen pärjäisi työssäsi? Mitä työ siis vaatii?

Onko sinua koskaan pelottanut töissäsi? Jos on, niin kerro siitä.

Kerro myös hurjin tilanteesi töissä

Vierailija

Vaimon mielestä olen inhottava, vastenmielinen olento, koska minulla on fetissi (, jota hän ei voi sietää eikä hyväksyä).  Rakastan häntä, mutta hän vihaa minua.  Olen masentunut ja syön mielialalääkettä.  Pnko ero ainoa mahdollisuus päästä takaisin ihmiseksi?

Vierailija

Minkälaisia tavanomaiset hullut on? Pelkäätkö koskaan kun tiedät että kaikki potilaat on enemmän tai vähemmän sekopäitä? Tutkitko potilaan historian ennen tapaamista jotta osaat varautua agressiivisiin sekopäihin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko homma niin, että kysy mitä vaan  -  mutta minä en vastaa mihinkään?

Tässäpä hyvä idea aloitusten tekoon.  Keksitään joku ammatti tai harrastus tai vastaava sitten vaan:

Kysy mitä vain ahvenenselkäevientäyttäjältä!

Täällä yksi sellainen vastailee.  Kysykää!

Sitten naureskellaan porukalla, että mitä kaikkea ne kysyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ala-asteella. Äidilläni on skitsofrenia ja siksi ei asu hänen luonaan. Olen todella sosiaalinen, tarkoitan siis etten pelkää puhua muille ihmisille yms. ja uskallan avata suuni, mutta minua ahdistaa, että joku katsoo illalla ikkunasta (kuulostaapa tyhmältä :D) ja siksi laitan aina verhot kiinni. Enhän mä nyt oo sairastumassa siihen?

XDDD

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat