Coecahill
Moi Coe :)
Odotimme esikoisia samaan aikaan maalismammoissa ja nyt näköjään on toisetkin tulossa samaan aikaan :) Itselläni la 1.10, mutta luulen sen siirtyvän reilulla viikolla kuten kävin ekassakin raskaudessa.
Mitäs teidän neidille kuuluu? Joko kävelee? Meillä poika ei vielä kävele, vaikka onkin noussut pystyyn jo 7kk vanhasta asti.
Kati rv 7+0
Kommentit (2)
Meillä samoin on kakkonen ollut tervetullut jo alusta lähtien, mutta imetys on pitänyt menkat poissa ja kakkonen tärppäsikin heti ensimmäisestä kunnon kierrosta eli aika samalla lailla kuin teilläkin.
Mä nyt varasin sitten sen ultran viikolle 9+2, koska luulen, että silloin mulla viikkoja oikeasti noin 7-8. Laskettuaika siirtyi poikaa odottaessa 11 päivää eteenpäin ultrassa ja uskon niin tapahtuvan myös nyt eli en halunnut ottaa ultraa " liian" aikaisin. Vatvoinkin asiaa jo niin paljon, että oli kiva saada päätös vihdoin tehtyä :)
Meillä mies aina vitsailee, että kumminkin kaksoset on tulossa, en kyllä usko, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Kyllä siinä mieheltäkin vitsit voisi hetken olla vähissä, jos oikeasti kaksi asukkia löytyisikin ;)
Kati 7+1
Mulla menee LA loppukuulle, plussasin ihan vasta - pitkään on toivottu, mutta menkat oli imetyksen vuoksi pitkään sekaisin eikä päästy kunnolla yrittämäänkään. Plussa tuli nyt sitten oikeastaan heti ensimmäisestä kunnon kierrosta :) Mutta kyllä silti tuntuu että " kalavelat" on tästä meidän kakkosesta maksettu, kun pitkään on ehditty toivoa.
Meidän Helena-tyttö on tässä viime päivinä juuri opetellut kovasti kävelemään :) Arka hän on, hänkin on pitkään ollut jo pystyssä ja kävellyt tukea pitkin, mutta ilman tukea on uskaltanut askeltaa ihan vasta viikon verran. Ja ekaa tuetonta päivääkin seurasi viikon tauko, että aina kun kysyttiin että miten kävelet niin hän laittoi vaan jalat koukkuun... EN KÄVELE!
Eilen sitten taas uskaltautui, ja nyt näyttää kävelemisen jotenkin " hoksanneen" , tasapaino pysyy vielä paremmin kuin aiemmin. Veikkaan, että tästä ne harjoittelut alkavat.
Tuolla isoisten puolella olen aina välillä käynyt lueskelemassa, mutta EN TIEDÄ MISTÄ SE JOHTUU että pinoutuminen on jäänyt niin vähiin! Kirjoittelinkin sinne jossain vaiheessa, että ehkä se johtui siitä kun siellä puolella on välillä ollut jotenkin niin riitaisaa, ei maalispinoissa mutta muuten (kuten nyt tietysti yleensä hormonihöyryissä käyvien naisten keskuudessa on). MSN-yhteisön puolella olen kirjoitellut enemmän. Nyt sitten vauvakuume-puolelle kävi luonnollinen tie, ja sieltä tänne... :)
Nyt varaamaan parin viikon päähän vr-ultraa. Kyllä se muuten kannattaa, kun sitä mietit, tai ainakin minulle kannatti :) Toisaalta ajattelen, että keskenmeno tulee jos on tullakseen, ei sille mitään mahda, mutta sen ultran jälkeen uskalsin ainakin tuota esikoista odottaessa antaa itselle luvan vähän haavaille. Lisäksi mä haluaisin kyllä tässä raskaudessa tietää mahdollisimman aikaisin, että asukkeja on vain yksi, sillä meillä on autonosto nyt pikapuoliin ohjelmassa (itse asiassa piti ostaa jo, mutta nyt hidastellaan em. syystä). Jos sattuisi olemaan kaksi (huh!) niin sitten ei tämä auto riittäisi laisinkaan mitä ollaan ostamassa.
Coe rv 4+0