+30v. miehet Tinderissä

Vierailija

Olenko ainut, kellä herää ajatus "Miksi olet täällä?" Itse olen reilu parikymppinen. Monesti kolmekymppiset miehet vaikuttavat ikäisiäni miehiä/poikia kypsemmiltä ja ns. "paremmilta", mutta jokin siinä vaikuttaa oudolta, että ovat Tinderissä. Voiko sen ikäinen, Tinderiä käyttävä mies edes olla parisuhdetta haluava? Ja ei, en oleta, että kaikki Tinderin käyttäjät haluavat suhdetta. Mutta itse ajattelen, että +30-vuotiaana haluaisin elää vähän toisenlaista elämää, kuin pyöriä Tinderissä. Saiko kukaan koppia siitä, mitä ajan takaa? Ajatuksia?

Kommentit (15)

Vierailija

Mikä siinä nyt niin outoa on? Elämäntilanteet muuttuu, ihmiset eroaa ja tinder on helppo tapa tsekkailla tarjontaa. Tämän takia siellä on ne hakukriteerit, sähän voit rajata haun just niin vanhoihin kenen on sun mielestä ol pyöriä siellä? Mulla on itselläni kriteereinä 35-40 v, oon itse samaa ikäluokkaa, enkä tosiaan haluisi 20v kolleja mun feediini..

Vierailija

No kukaan ei nyt tuntunut tajuavan mun pointtiani. Mulla on siinä max ikä 34 v. ja en ajattele että on olemassa "sopiva ikä" pyöriä siellä. Jotenkin vain aina ihmettelen. Mikseivät ole parisuhteessa jo siihen ikään mennessä? Toki voi olla, että ovat eronneet tms, mutta jotenkin uskon, että jos itse olen sinkku sen ikäisenä, tuskin Tinderistä etsin sitä seuraa. Ap

Vierailija

Kolmekymppiset sinkut ovat usein jo toisella kierroksella eivätkä mitään ikisinkkuja. Olen itse 33-vuotias nainen, joka etsii seuraa ikäisistään ja vähän vanhemmista miehistä. Suurin osa miehistä, joihin olen netissä tutustunut, on eronneita ja etsii seuraa vakava parisuhde mielessään. Vastoin yleistä harhaluuloa se, että naisella on lapsia, tuntuu olevan ihan ok. Monilla miehillä on tuossa iässä itselläänkin lapsia, ja he mielellään tutustuvat naiseen, joka pärjää lasten kanssa.

Vierailija

Tuliko mieleen, että Tinderissä on myös +30 naisia? Joo, kyllähän miehille varmaan nuoremmatkin kelpaa, mutta miksi ihmeessä jotkut olettaa, että Tinderin käyttäjät eivät olisi kiinnostuneita myös näistä oman ikäisistään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kukaan ei nyt tuntunut tajuavan mun pointtiani. Mulla on siinä max ikä 34 v. ja en ajattele että on olemassa "sopiva ikä" pyöriä siellä. Jotenkin vain aina ihmettelen. Mikseivät ole parisuhteessa jo siihen ikään mennessä? Toki voi olla, että ovat eronneet tms, mutta jotenkin uskon, että jos itse olen sinkku sen ikäisenä, tuskin Tinderistä etsin sitä seuraa. Ap

On ihan normaalia ajatella parikymppisenä, että 10 vuoden päästä on parisuhteessa eikä ulkona käyminen ja seuranhaku netissä kiinnosta. On kuitenkin mahdoton sanoa etukäteen, miten oma elämä menee. Ihan yhtä ruusuiset kuvitelmat on aikanaan ollut näillä "vanhoilla" kolmikymppisillä seuranhakijoilla.

Vierailija

No mua jotenkin säälittää ihan tollaset tyypit (sekä naiset että miehet). Taitaa kyseessä olla kuitenkin enemmän nuorille suunnattu seuranhakusovellus.

Vierailija

No mä olen 35-vuotias nainen joka eronnut yh, en juokse baareissa ja työ täysin naisvaltaisella alalla enkä tapaa miehiä missään. Tinder ja Suomi24 on tähän oiva apu. Ei kai se sen ikäisillä miehillä kummempaa ole kuin naisillakaan? Meitä tämän ikäisiä sinkkuja on hyvin paljon, varsinkin lapsellisia ja eronneita. Eikä niin helpoin kriteerein lähdetä enää suhteeseen, nimenomaan kun ne lapset on jo elämässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mua jotenkin säälittää ihan tollaset tyypit (sekä naiset että miehet). Taitaa kyseessä olla kuitenkin enemmän nuorille suunnattu seuranhakusovellus.

Missä vanhempien sinkkujen sinusta sitten tulisi oikein yrittää tutustua toisiinsa? Tuossa iässä kaveri-, työ- ja harrastuspiirit ovat yleensä aika vakiintuneita eikä ehkä baareissa käyminenkään innosta. En ymmärrä, miksi Tinder olisi yhtään sen huonompi tai vanhemmille käyttäjille sopimattomampi palvelu kuin jokin muu. Itse tykkään Tinderissä siitä, että ikähaarukkaa rajaamalla saa oikeasti karsittua oman isän ikäiset setämiehet pois ja että yhteyttä voi ottaa vain, jos molemmat tätä haluavat. Ei-toivottuja lähestymisiä on tosi paljon vähemmän kuin muissa palveluissa. Tinder on totta kai pinnallinen mutta kyllä kuvasta pystyy päättelemään yhtä ja toista, esimerkiksi jos huumori on tasolla, että profiilikuvassa on mäyräkoiran pahveista tehty hattu, voi tapauksen skipata heti.

Vierailija

Usein sitä ajattelee "sitten kun minä olen vanhempi niin minä en tee sitä enkä tätä" mutta kappas sitä saattaa olla tekemässä juurikin niin. :) Voi olla lukemattomia syitä miksi kolmekymppinen on sinkku. Tai vaikka kuuskymppinen! Itse olen 27v nainen ja tinderissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mä olen 35-vuotias nainen joka eronnut yh, en juokse baareissa ja työ täysin naisvaltaisella alalla enkä tapaa miehiä missään. Tinder ja Suomi24 on tähän oiva apu. Ei kai se sen ikäisillä miehillä kummempaa ole kuin naisillakaan? Meitä tämän ikäisiä sinkkuja on hyvin paljon, varsinkin lapsellisia ja eronneita. Eikä niin helpoin kriteerein lähdetä enää suhteeseen, nimenomaan kun ne lapset on jo elämässä.
Nimenomaan. Baarit ja harrastusriennot sopivat paremmin lapsettomille nuorille. Eronneille lapsellisille sinkuille tinder on paljon sopivampi, kuin yöelämässä luuhaaminen.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Ihmiset yrittävät aina antaa silotellun ja menevän kuvan itsestään ja on vähän pakkokin, että pärjää sosiaalisilla markkinoilla. Naisten voi olla vaikea ymmärtää miten vähän vientiä miehillä on ja verkot pitää laskea moneen järveen. Moni niistä kolmekymppisistä on vielä neitsyt ja odottaa ensimmäistä parisuhdetta, vaikka olisi miten itsevarma ja räjähtävä meno profiilissa päällä...tai mikä siellä onkin kun en ole itse tuohon Tinderiin perehtynyt. Lähinnä Kinder-muna tulee mieleen.

-Mies 29v + 1v-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat