Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen julkkiksen ikä yllätti?

mies, 33v.

Ketä julkkista olet luullut paljon nuoremmaksi tai vanhemmaksi?

Vuonna 1999, kun Laura Närhi tuli julkisuuteen Kemopetrolin laulusolistina, luulin hänen olevan 15-16-vuotias, mutta hän olikin 21-vuotias. Nyt hän on 37-vuotias, mutta on edelleen olemukseltaan naapurintyttömäinen.

Kun Arttu Wiskari tuli julkisuuteen kappaleellaan "Tuntematon potilas" vuonna 2011, luulin häntä nelikymppiseksi, mutta hän olikin vasta 26-vuotias. Nyt hän on 31-vuotias.

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jenni Kokander on syntynyt samana vuonna kuin minä, eli 1980. Luulin vanhemmaksi.

Täh:D!?Mä luulin,että on reippaasti yli 40!

Vierailija

Mika Pohjonen näytti tangokuninkaaksi tullessaan 30 v. oli n. 20 v. Jere Karalahden ikä ei ole yllätys, mutta jos ei tietäisi mitään jääkiekosta, luulisi 55 v. Matti Vanhanen näyttää n. 45-50 v. on 60 v.

mies, 33v.

Johanna Tukiainen on vasta 37-vuotias. Kun hän tuli julkisuuteen, luulin hänen olevan viisikymppinen.

On uskomatonta, että Tukiainen on samanikäinen Laura Närhen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen on vasta 32v vaikka näyttää reilusti yli nelikymppiseltä.

Jenni on huonosti säilynyt.

mies, 33v.

Uutisankkuri Urpo Martikainen oli vuonna 2010 eläkkeelle jäädessään 63-vuotias. Kun kuulin hänen jäävän eläkkeelle, olin luullut häntä alle kuusikymppiseksi. Olisin arvioinut hänen iäkseen 55-58. Nyt hän on 68-vuotias.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen on vasta 32v vaikka näyttää reilusti yli nelikymppiseltä.

Jenni on huonosti säilynyt.

Naiset valitettavasti tupsahtaa vanhemmiten.Miehet ne perkeleet tulee vanhetessaan vaan komeemmiksi;)!
T.Rupsahtanut kolmekymppinen akka

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat