Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen tyttöystävän

Vierailija
13.12.2015 |

On ihan hirveetä olla sinkku mies kun joutuu itse siivomaan, tiskaamaan, pestä pyykkiä ynnämuuta. Ruaaksi joutuu syömään pelkkää einespaskaa kun en osaa käyttää kun pelkkää mikroa. Tarvitsen naisen joka tulee tekemään nää hommat. Mistä sellaisen kunnon naisen löytää joka ei pelkää kotitöitä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdatko sinä puolestasi autoon renkaat, teet siihen tarvittavat pikkuremontit ja käytät katsastuksessa? Fiksaat fillarin, siirtelet ja nostelet painavat esineet kuten huonekalut? Huolehdit huushollin ja pihapiirin kunnostustöistä? (puunkaato&klapihommat, lumityöt) Puolustat naista jos joku uhkailee?

Oletko sitä mieltä, että auton renkaanvaihto ja katsastaminen (paljon muuta ei nykyautoille saa tehdkään itse), polkupyörän räpläys, huonekalujen siirteleminen ja puunkaato kerran 20 vuodessa klapeineen ja satunnaiset lumityöt ja teoreettisena puolustajana toimiminen ovat yhtä aikaavieviä ja pitkästyttäviä toimia kuin saman talouden kokkaaminen, siivoaminen, pyykkääminen ja kaikki mahdolliset tekstiileihin ja vaatetukseen liittyvät toimet tai niiden teettäminen? Ota muuten huomioon, että auton ja pyörän kanssa puuhaaminen ja pienet kunnostustyöt ovat monen mielestä kivoja puuhia, suorastaan ajanviettotapoja ja harrastuksia, mutta aika harva pitää vessan pesemistä ja jokapäiväistä makkarakastikkeen laittoa ilahduttavana velvollisuutenaan.

"Oih, kulta. Puolusta sinä minua, jos joku rupeaa minua uhkailemaan, niin minä sitten vastavuoroisesti pesen sinun kalsarisi. Mutta vain silloin, kun minua on uhkailtu."

Vierailija
22/27 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin sinun pitää miettiä, että mitä annat naiselle vastineeksi. Se vaatii mielikuvitusta ja vastaukseksi ei valitettavasti riitä seksi.

Ns. miesten hommia ei nykypäivän kodeissa kauheasti ole, mikä on myös lisännyt sinkkumiesten määrää, kun miehillä ei enää ole yhtä paljon annettavaa naisille kuin ennen vanhaan.

Eikö rakkaus, läheisyys ja seksi riitä naiselle. En voi antaa naiselle kuuta taivaalta.

Kyllä sun tarvii ainakin puolet ruokatarvikkeista, kodinkoneista ja siivousvehkeistä maksaa.  Ei tietenkään enempää, muutenhan kodinhoitajaehdokkaasi olisi lompakkoloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin meillä kotihommat siivoukset, pyykit yms hoidetaan tasan. Minä olen parempi kokki kuin tyttöystävä ja hän ei oikeasti osaa kokata paljoa mitään. Sanoin annatko valkosipulin niin antoi minulle normaalin sipulin, koska luuli, että se on nimitys sipulista, koska se on vaalea. m24

Vierailija
24/27 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans tällanen tyttöystävä. Sit olis hyvä, jos se tykkäis lutkuttaa munaa ja antais persettäkin useesti. Sais olla nättiki naamaltaan, mut mikään missi ei tartte olla.

Vierailija
25/27 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdatko sinä puolestasi autoon renkaat, teet siihen tarvittavat pikkuremontit ja käytät katsastuksessa? Fiksaat fillarin, siirtelet ja nostelet painavat esineet kuten huonekalut? Huolehdit huushollin ja pihapiirin kunnostustöistä? (puunkaato&klapihommat, lumityöt) Puolustat naista jos joku uhkailee?

Oletko sitä mieltä, että auton renkaanvaihto ja katsastaminen (paljon muuta ei nykyautoille saa tehdkään itse), polkupyörän räpläys, huonekalujen siirteleminen ja puunkaato kerran 20 vuodessa klapeineen ja satunnaiset lumityöt ja teoreettisena puolustajana toimiminen ovat yhtä aikaavieviä ja pitkästyttäviä toimia kuin saman talouden kokkaaminen, siivoaminen, pyykkääminen ja kaikki mahdolliset tekstiileihin ja vaatetukseen liittyvät toimet tai niiden teettäminen? Ota muuten huomioon, että auton ja pyörän kanssa puuhaaminen ja pienet kunnostustyöt ovat monen mielestä kivoja puuhia, suorastaan ajanviettotapoja ja harrastuksia, mutta aika harva pitää vessan pesemistä ja jokapäiväistä makkarakastikkeen laittoa ilahduttavana velvollisuutenaan.

"Oih, kulta. Puolusta sinä minua, jos joku rupeaa minua uhkailemaan, niin minä sitten vastavuoroisesti pesen sinun kalsarisi. Mutta vain silloin, kun minua on uhkailtu."

Meikäläisen talossa ja pihapiirissä kyllä riittää ns. miesten töitä ympäri vuoden enemmän tai vähemmän vaikka joka päivälle. Ja itse kyllä mieluummin pyykkään ja silitän kuin esim.rassaan moottorisahaa tai ruohonleikkkuria. Mieluusti jakaisin kotitalouden työt perinteiseen tyyliin naisten/miesten hommiin joskin joustavalla asenteella. Muiden puolesta en tässä puhunutkaan.

Ps. Itsepuolustustaidot on hanskassa kyllä mutta en silti ottaisi piipittävää miestä.

Vierailija
26/27 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniköhän ap tiskaamaan?

Vierailija
27/27 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tehdä kotitöitä, ja koska oman alan töitä on vain satunnaisesti, olen suuren osan ajasta kotirouvana. Peruskotitöiden lisäksi myös leivon ja ompelen. Vaikka kannan päävastuun kotitöistä, mies tietysti auttaa ja tekee jotain pientä päivittäin kuten tiskaa, silittää tai imuroi. Lisäksi tekee ns. miestentyöt. 

Kumpikin passaamme toisiamme omalla tavallamme. Miestä odottaa joka ilta hyvä illallinen ja tehdyt kotityöt paitsi jos minulla on ollut työkeikka. Koska miehen päätyö on tuoda taloon rahaa, hän kustantaa minulle tyytyväisenä hemmotteluhoitoja, aitoja koruja ja kaikkea kivaa mitä nyt keksin haluta.  Esim. tässä kuussa olen käynyt pari kertaa kauneushoitolassa, teettänyt kultasepällä korun ja ostanut muutamalla satasella vaatteita. Lisäksi käymme tietysti yhdessä ulkona syömässä ja teatterissa koska se on molemmista rentouttavaa. Luulisin, että jos pystyt hoivaamaan naista yhtä hellästi, sinäkin voit löytää jonkun joka ottaa päävastuun kotitöistä. : ) 

Jos taas et pysty kompensoimaan naiselta odottamaasi työpanosta tyydyttävästi, sinulla ei ole muita vaihtoehtoja kuin kasvaa aikuiseksi tai kuolla nälkään ja hukkua paskaan.