Arvatkaahan minunkin ostosten pohjalta

Vierailija

Arvatkaa minustakin millainen nainen olen! Ikä, paino, paikkakunta, koulutus / ammatti.

- ruisleipä
- kermajuusto 17%
- vuohenjuusto
- mozzarella
- tuorejuusto, kevyt
- kevytkerma
- rasvaton maito
- täysjyväpasta
- täysjyvä tortillat
- salsa
- ranskankerma, kevyt
- soijarouhe
- mantelimaito
- himalajan suola
- tomaatti
- paprika
- kurkku
- kaksi erilaista salaattia
- porkkana
- punajuuri
- peruna
- selleri
- sipuli, valkosipuli
- tuore ananas
- banaani
- appelsiini
- wasabirucola
- avocado
- pakastevihannespussi

Siinäpä se :)

Kommentit (15)

Vierailija

Et välitä ruuan mausta, ikuisuuslaihduttaja, noin n.43v. Yrität olla nuorempi ja vähän viherpiipertäjä, kuitenkin olet töissä jossain vähän arvostetummassa hommassa, ihan hyvä koulutustaso, vaikka oletkin kanamainen. Paino sellaset 80kg.

Vierailija

Minäkin tahdon! Minä ostin perjantaina:

- 3 litraa rasvatonta maitoa

- ruisjauhoja

- voita

- emmental-juustoa

- 2 litraa maustamatonta jogurttia

- pari kiloa Rosamunda-perunoita

Mutta olisittepa nähneet ostokseni tiistaina, kun kävin täyttämässä hedelmä- ja vihannesvarastoni. Älkää siis tehkö kovin syvällisiä johtopäätöksiä ihmisistä heidän kertaostostensa perusteella.

Vierailija

Kasvissyöjä.. Ikä 24.. Opiskelet edelleen, olet ylioppilas.. Paikkakunta joku isompi kaupunki, ehkä tampere. Oot joku cosplay hiimu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa minustakin millainen nainen olen! Ikä, paino, paikkakunta, koulutus / ammatti.

- ruisleipä
- kermajuusto 17%
- vuohenjuusto
- mozzarella
- tuorejuusto, kevyt
- kevytkerma
- rasvaton maito
- täysjyväpasta
- täysjyvä tortillat
- salsa
- ranskankerma, kevyt
- soijarouhe
- mantelimaito
- himalajan suola
- tomaatti
- paprika
- kurkku
- kaksi erilaista salaattia
- porkkana
- punajuuri
- peruna
- selleri
- sipuli, valkosipuli
- tuore ananas
- banaani
- appelsiini
- wasabirucola
- avocado
- pakastevihannespussi

Siinäpä se :)

Saatat olla hyvin koulutettu ja työssäsi menestyvä. Ravinnosta ja sen vaikutuksesta kehoon et taida paljonkaan tietää. Valitset ruokasi siten kuin suositellaan, et oman vointisi mukaan. Olet hyvin vietävissä.

Vierailija

Luulet syöväsi terveellisesti, mutta tuossa on paljon epäterveellistä. Kevyttuotteet on pahimpia, samoin pasta. Minä vain sairastuisin tuolla ruokavaliolla.

Voit sopia ihan mihin tahansa sosiaaliluokkaan tai ihmisryhmään, tuossa ei ole mitään erikoista. Samoin voit olla ihan millainen vain :)

Vierailija

Nooo...oon mä tällä ruokavaliolla ihan terveenä pysynyt.Mies laihiksella joten muutama kevyttuote mukana.Protskut,osa siis,pakkasessa (eliv alkokasvit).

Just luin lehdestä,että kaikkia terveellisiä ruokavalioita yhdistää runsas vihannesten,hedelmien ja palkokasvien käyttö...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nooo...oon mä tällä ruokavaliolla ihan terveenä pysynyt.Mies laihiksella joten muutama kevyttuote mukana.Protskut,osa siis,pakkasessa (eliv alkokasvit).

Just luin lehdestä,että kaikkia terveellisiä ruokavalioita yhdistää runsas vihannesten,hedelmien ja palkokasvien käyttö...

Kevyttuotteet ei kuulu laihikseen.

Vierailija

Olet perheellinen sh +50 Etelä-Suomesta. Kananp hiukset, silmälasit, harrastat sauvakävelyä, asut 90-luvun ok-talossa. 3 lasta, kuopus vielä kotona, miehesi on teknikko, autonne Nissan Cashgai. Haluaisit koiran. Suunnittelette keväälle Thaimaan lomaa. Äänestät kokoomusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet perheellinen sh +50 Etelä-Suomesta. Kananp hiukset, silmälasit, harrastat sauvakävelyä, asut 90-luvun ok-talossa. 3 lasta, kuopus vielä kotona, miehesi on teknikko, autonne Nissan Cashgai. Haluaisit koiran. Suunnittelette keväälle Thaimaan lomaa. Äänestät kokoomusta.

Hah haa!No kyllä mä koiran haluaisin.Muuten meni metsään 😊

Vierailija

No minäpä paljastan.Olen 30 plus,parisuhteessa ja lapseton.Asumme pk-seudulla.Painoni on normaali ja harrastan juoksua sekä kiipeilyä.Äänestän Vihreitä en Kokoomusta 😃

Olen korkeasti koulutettu ja jälleen opiskelemassa (gradu kesken hiukan).Alani on kulttuuripuolella ja työskentelen tuottajana yhdessä projektissa.

Mies on ammattikoulun käynyt ja oikeastaan aika erilainen kuin minä,mikä taitaa olla vain hyvä 😃!Kasvissyöjiä olemme.

Suokaa anteeksi,että osa meidän juustoista on kevyttuotteita,onneksi se ei kaada ihan täysin ruokavaliota.Tuo satsi on aika tyypillinen mun ostos,mutta osaan herkkujakin syödä 😉.Ruoan pitää aina olla hyvää,rakastan ruokaa ja sen tekemistä.

Ap.

Ps.en ole päärynä...ja tukkakin on pitkä.

Vierailija

Entäs minä:

- rasvatonta maitoa

- rasvatonta gefilus piimää

- kuohukerma

- Salaneuvos juustoa

- Lidlin rahkajugurttia ja  paketti kreikkalaisia jugurtteja

- pari maalaiscroissantia

- broilerin ohutfileitä

- pussi maalaisranskalaisia

- kilo Tammisen sisäpaistia

- perunoita ja sipulia

- iso paketti reissumies leipiä

- classic fetakuutioita

- banaaneja

- salaattitarpeita

- pakastemaissia

- majoneesi

- 400g irtokarkkeja

Tämä siis eilinen ostoslista

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entäs minä:

- rasvatonta maitoa

- rasvatonta gefilus piimää

- kuohukerma

- Salaneuvos juustoa

- Lidlin rahkajugurttia ja  paketti kreikkalaisia jugurtteja

- pari maalaiscroissantia

- broilerin ohutfileitä

- pussi maalaisranskalaisia

- kilo Tammisen sisäpaistia

- perunoita ja sipulia

- iso paketti reissumies leipiä

- classic fetakuutioita

- banaaneja

- salaattitarpeita

- pakastemaissia

- majoneesi

- 400g irtokarkkeja

Tämä siis eilinen ostoslista

Sokeriton vadelmakeitto unohtui

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat