Minkälaista on seksi yli 50-vuotiaan miehen kanssa,

Vierailija

vastauksia toivon naisilta, jotka selvästi miestä nuorempia.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mieheni on "vasta" 49 mutta en usko, että tilanne muuttuu radikaalisti muutamaan vuoteen. On oppinut tuntemaan minut ja kehoni. Huomioiva, keksitään edelleen kaikkea hauskaa. Ja tällä uroksella ei ole erektio-ongelmia. Seksi on siis todella hyvää. Vaikea kuvitella itseäni vaikka 30-kymppisen kanssa. Mies on minua 8 vuotta vanhempi.

Vierailija

Tylsää ja nopeaa jos ne ei tule jo reisille.
Itsekkäitä nylkyttäjiä noi vanhat äijät.

N27, jolla kahdesta 5-kymppisestä kokemuksia.

Vierailija

Minulla on kyllä säännöllinen seksielämä, mutta siihen ei liity toista ihmistä, koska vaimoa ei ole kiinnostanut vuosiin... tai ei oikeastaan koskaan ensimmäisen kahden vuoden jälkeen.

t: 50v ukkeli

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on kyllä säännöllinen seksielämä, mutta siihen ei liity toista ihmistä, koska vaimoa ei ole kiinnostanut vuosiin... tai ei oikeastaan koskaan ensimmäisen kahden vuoden jälkeen.

Miksi teit tämän aloituksen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi teit tämän aloituksen?

En tehnyt aloitusta, kommentoin vaan kun satun olemaan viiteryhmässä.

Vierailija

Mulla 52-vuotias. Ollut ikänsä kova panomies ja sama tahti jatkuu aina vain. Panisi vaikka joka päivä ja monta kertaa päivässä. Oikeasti luulen, että tällä yksilöllä on jokin hormonihäiriö. Joskus saattaa panna kaksi tai kolme kertaa peräkkäin ettei edes ota vehjettä välillä pois sisältäni. Itse olen samaa ikäluokkaa enkä oikein jaksaisi tällaista tahtia.

Vierailija

Mulla on ollut neljä yli 50, kolme ei seisokkia ollenkaan ja neljäs paukahti reisille.. on varmasti hyvin henkilökohtaista, mutta onhan näitä. 

Nyt on hitusen alle 50 ja kuntoa riittää. Eikä säikähdä, vaikka tahtoisin toisenkin kerran perään.. Meillä ainakin seksihalut kohtaavat ja se on todella hyvä juttu. Eipä tarvi kummankaan kärvistellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olennaista seksissä ei ole ikä.

Miten niin ei ole? Monilla yli 5-kymppisillä ei pelitä ilman pieniä sinisiä pillereitä.... 

Vierailija

Säälittäviä ja naurettavia nuo keski-ikäiset puku-ukot, kun haluavat nuorta lihaa.
Itsellä ei onneksi kokemuksia, koska en jaa säälipillua. Mutta mitä pari kaveria on kertonut, niin ei todellakaan ole mitään järisyttävää seksiä... Sellaisia mankuvia Mennen - tullen jo! -miehiä... 😁

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat