Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyllä olisi ihanaa jos ihmiset olisi miniavioisia

Vierailija

Siinäpä se. Jos ihmislaji olisi moniavioinen, niin että voisi samaan aikaan sekstailla monen kanssa, ja olla monta suhdetta samaan aikaan eikä ketään kiinnostaisi,niin olisi elämä helpompaa.

Kommentit (10)

Vierailija

Olishan se helppoa mutta sitten voikin miettiä, kuka elättää ja hoitaa lapset. Vai meinaatko että kaikki vastuu jää naisille?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
SORI TULI OTSIKKOON KIRJOITUSVIRHE TARKOITI MONIAVOISISIA!
Ap

Sori kauheesti kun kirjoittaa mobiililaitteella niin näitä kirjoitusvirheitä tulee koko ajan .
Siis MONIAVIOISIA

Vierailija

Niin. Yksi mies olisi hyvä kodin remonttitöissä, toinen olisi tietokonenörtti, kolmannen kanssa voisi keskustella kulttuurista ja kaikilta saisi lapsia.

keskustelija
Seuraa 
Liittynyt12.12.2015

Luulen että tässä tarkoitetaan sitä, että vapaasti pannaan monta tyttö/poikaystävää ja kukaan ei ole kateellinen? Kertokaa mikä se moniavioisuuden idea on jos ei tämä. Ymmärrän että ihmisiin voi ihastua, mutta että moneen tykästyy kerralla niin paljon että heidän kanssaan seurustelisi, eikä vain pettäisi useasti? Onko moniavioisuuden idea se, että voi "pettää" yhtä kumppania ilman pahaa mieltä? Vai se, että olisi kiva seurustella monen henkilön kanssa samaan ilman vakavaa suhdetta keneenkään? Että kenellekkään ei tule paha mieli kun oma puoliso ei olekaan 100% vain minun omani?

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Niin, onhan ihmisillä mahdollisuus polyamoriaan. Tai sitten ihan avio/avoliitossa puolisot voivat päättää, että elävät ns. avoimessa suhteessa ja siinäkin luoda omat pelisääntönsä. Mutta lakiin tuskin ihan lähivuosina tullaan kirjaamaan polymoriaa koska se mutkistaisi esim. perintöasioita todella paljon.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Vierailija

Kyllä tämä moniavioisuus on jo Suomessakin puoliksi de facto asia. Tosin se koskee valitettavasti vain miehiä ja tarkemmin muslimimiehiä. Minulla ei ole heittää nyt kyllä todisteita, mutta uskon kyllä itse tämän todeksi.
Muslimi voi mennä moskeijassa naimisiin ja osa imaameista pystyy vihkimään kuulemma ihan lailliseen avioliittoonkin Suomen lakien mukaan, mutta muslimille on yksi ja sama onko avioliitto Suomen lakien mukainen vai ei tärkeintä on että avioliitto on islamin mukainen.
Lähiöissä on tiedossa muslimiyksinhuoltajanaisia, jotka kuitenkin synnyttävät lähes joka vuosi lapsia ja vielä useampi nainen samalle miehelle.
Näin on ollut jo 90-luvulla kun ensimmäiset uudet muslimit Suomeen tulivat. Ilmiö on vielä varsin pieni, mutta tulee kyllä tilanne muuttumaan, kun kolmasosa saa pakolaisstatuksen ja loppujakaan maahantulijoista ei kyetä lähettämään takaisin ja käytönnössä kaikki ovat naimaikäisiä miehiä. Heille suurimmalle osalle ei kyllä löydy ainuttakaan puolisoa muslimien joukosta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat