Tuntuu mukavalta, että saan ihmiset olemaan omia itsejään

Vierailija

Ihmiset saavat minusta varmaankin ulkoisesti ihan erilaisen kuvan, kuin millainen oikeasti olen, sillä monet esittävät aluksi jotain, mutta kun tutustuvat minuun, esitys loppuu ja he uskaltavat olla omia itsejään. Saan monet myös avautumaan henkilökohtaisista asioistaan ja tuomaan esille myös heikkouksiaan.

Mistähän tämä voisi johtua? Millaisten ihmisten kanssa sinä uskallat olla oma itsesi?

Kommentit (6)

Vierailija

Kaivavatko nenäänsä ja piereskelevätkö? Krahnuttavatko haarojaan? Jos eivät tee, niin et sinä ihan saa heitä omiksi itseikseen.

Vierailija

Jos koen että ihminen hyväksyy minut pystyn olemaan oma itseni. Minulle se ei automaattisesti tarkoita kuitenkaan sitä että avautuisin henkilökohtaisista asioistani.

Vierailija

Minulla sama. Silloin kun koen että toinen hyväksyy minut, voin olla oma itseni. En ole ajatellut asiaa, mutta näin se on kuten vastaaja 3 kirjoitti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikkea se sinäkin mietit.
Yleensä ihmiset ovat omia itsejään, enemmän tai vähemmän.

Minä mietin kaikenlaista. Haittaako se?

Ap

keskustelija
Seuraa 
Liittynyt12.12.2015

Ole aina oma itsesi, mitä se ikinä tarkoittaakaan, hyviä tapoja noudataessa. Näet nopeasti kuka jaksaa esittää olevansa sun kaveri ja kuka oikeasti välittää susta. Älä esitä mitään, se vain haittaa kaikkia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat