ssss määrää minulle dieetti !

Vierailija

Kiitos! Olen 19v 160cm/95kg nainen. Opiskelen.
ps. noudatan määräyksiäsi.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksat jos minä tulen kyttäämään sinua? Syön ruokasi ja pidän nälässä.

100e/kk + ilmainen asuminen 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Okei, kerro osoite.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pyydätte laihdutusvinkkejä henkilöltä, jonka mielestä normaalipaino on ylipainoa ja vain alipainoiset ovat kauniita?

Eivaan, eevan. Ylipaino on Yli_Painoo

ap (160/95)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pyydätte laihdutusvinkkejä henkilöltä, jonka mielestä normaalipaino on ylipainoa ja vain alipainoiset ovat kauniita?

luulis sen vinkeillä painon lähtevän tippumaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Okei, kerro osoite.

Vain ainut ja alkuperäinen ssss kelpaa minulle :) Ruuassa ei sitten olekaan kriteerit niin korkeat, vaan ssss päättee ne !

t. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

luulis sen vinkeillä painon lähtevän tippumaan

Jotkut taas haluaa laihduttaa terveellisesti, mutta meitähän onkin joka junaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eivaan, eevan. Ylipaino on Yli_Painoo

ap (160/95)

Siis mitä?

Vierailija

No mä voin antaa, vaikken ole se oikea henkilö. 

Ensimmäinen sääntö: Älä syö ruokaa, josta et pidä. Poista se listasta ja korvaa jollain. 

Toinen sääntö: Dieettiä ei ikinä saa lopettaa seinään. Kropalla kestää jopa 2 vuotta totuttaa uuteen painoon ja se pyrkii niin kauan nostamaan painoa siihen vanhaan. Jos syöt pitkän vähäkalorisen dieetin jälkeen jotain valtavasti.

Aamu: Kaurapuuro vaahterasiirapilla ja mustikoilla

lounas: vähän viljaa, lihaa, ja puolet lautasesta kasviksia

välipala: esim. omena, maustamaton jogurtti marjoilla tai vastaavaa

päivällinen: kasvikset lihalla tai vaikka kasvismunakas

iltapala: banaaniletut+vaahterasiirappi tai rahka ananaksella tai mansikoilla

Muista! Juo paljon vettä ja käytä kookosöljyä päivässä vähintään 1tl. Banaaniletut kannattaa paistaa siinä. Kookosöljy parantaa aineenvaihduntaa.

Vatsa toimii ja laihdut

Vielä helpompi: syö 5 kertaa päivässä ja joka kerralla niin, että nälkä lähtee, mutta ei yhtään enempää. Sillä ei ole väliä mitä syöt, kunhan se ei ole jatkuvasti jotain sokerihöttöä. Ihmisen ei kuulu syödä itseään täyteen.

Vierailija

"Viikon ajan tutkimukseen osallistuneet naiset ja miehet pitivät laitteita, jotka mittasivat heidän verensokeriaan viiden minuutin välein. Osallistujat kirjasivat tutkimuksen ajan myös tarkat tiedot syömistään ruoista, nukkumisestaan ja fyysisestä harjoittelustaan. Lisäksi he täyttivät kyselyn terveydestään ja antoivat veri- ja ulostenäytteet tutkittavaksi.

Tutkijoille paljastui, että yksilöiden verensokeri vaihteli laajasti syömisen jälkeen; silloinkin, kun tutkittaville tarjottiin tismalleen sama ateria. Sama ateria saattoi aiheuttaa yhdellä matalaa verensokeria ja toisella taas korkeaa. Tutkijoiden mukaan tämä tieto vahvistaa, että kaikille laihduttajille sopivaa syömisohjetta on mahdotonta laatia."

http://yle.fi/uutiset/miksi_toinen_laihtuu_ja_toinen_ei_tutkimus_vastaus...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat