Tekee niin mieli seksiä, mutta mies puuttuu

Vierailija

Sinkun elämä on vaikeaa tällaisina hetkinä. Etenkin kun viimeiset kymmenen vuotta oli hyvin aktiivinen seksielämä. Jos ei tietäisi, mistä jää vaille, ei osaisi mitään odottaa.

Kommentit (6)

japi78

sulla sentään hyvä tilanne oot kuitenkin sinkku eli voit halutessas käydä jonkun kans nakuttelee.ite oon suhteessa oleva mies 37v ja seksielämää ei juuri lainkaa ja kun ei viittis pettää vai pitäiskö kuitenkin kaikkihan tääl eletää kuitenkin vaan kerran

Onneksi saan

Normaalia. Jos kotona ei ole seksiä niin siitä varmaankin pitäisi puhua. Koska se on ihmisen perusoikeus niin ilman ei tarvitse olla, eli vieraissa saa käydä jos muuta ei saa. Olisi suorastaan törkeetä kieltää toiselta seksi kokonaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
sulla sentään hyvä tilanne oot kuitenkin sinkku eli voit halutessas käydä jonkun kans nakuttelee.ite oon suhteessa oleva mies 37v ja seksielämää ei juuri lainkaa ja kun ei viittis pettää vai pitäiskö kuitenkin kaikkihan tääl eletää kuitenkin vaan kerran

Ei ollenkaan verrattavissa oleva tilanne. Kun olen ollut parisuhteessa, seksiä on ollut aina, kun jompikumpi haluaa ja siitähän on lähtenyt omatkin halut vyörymään. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja mielestäni sitä on on suhteessa oltava. Kyseessä on sitten jokin muu kuin parisuhde ilman seksiä. Otapa asia suoraan puheeksi, että ellei seksi enää innosta, onko suhteella jatkoa. Mihinkään pettämisiin en suosittele, vaan korjaatte seksin aseman nykyisessä suhteessa, tai lopetatte suhteen ja etsit uuden kumppanin. Toki osa pitää rinnakkaissuhdetta ihan luvan kanssa, joten mahdollista sekin on.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat