Saako naisille olla ystävällinen, vai tulkitaanko se aina lähentelynä?
Olen viehättävien naisten seurassa usein hyvin pidättäytyväinen, enkä pahemmin hymyile, sillä ajattelen että kauniit naiset saavat niin paljon huomiota, että haluavat tulla kohdelluksi välinpitämättömästi. Kaikkia muita ihmisiä kohtaan olen luontevan ystävällinen.
Kommentit (32)
Kannattaa olla. Kauniit naiset juuri ovat tottuneet ystävällisyyteen, joten tietävät ettei se mistään kerro.
Sen sijaan tavisnaisille ja rumille ei kannata olla ystävällinen, koska ovat usein epätoivoisia ja luulevat miehen olevan kiinnostunut.
Ystävällisyys on aivan eri asia kun lähentely, eikä ne ainakaan naisilta mene sekaisin.
Jos olet maahanmuuttajataustainen, se on raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Olen viehättävien naisten seurassa usein hyvin pidättäytyväinen, enkä pahemmin hymyile, sillä ajattelen että kauniit naiset saavat niin paljon huomiota, että haluavat tulla kohdelluksi välinpitämättömästi. Kaikkia muita ihmisiä kohtaan olen luontevan ystävällinen.
Miten sulla voi olla noin pahasti hukassa ero normaalin, ystävällisen käytöksen ja lähentelyn välillä?
Riippuu ehkä jopa enemmän sinusta tai kuin teoistasi.
Juuri noin Ap! Sitähän täällä palstallakin joka päivä selitetään että jos mies hymyilee se on kiinnostunut, jos katsoo silmiin on kiinnostunut ja vielä jos uskaltaa puhua on kiinnostunut ;)
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisyys on aivan eri asia kun lähentely, eikä ne ainakaan naisilta mene sekaisin.
Päivän vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän vitsi.
Ei ole. Vai oletko sinä yksi niistä miehistä, joista seksuaalinen, henkilökohtaisuuksiin menevä läppä on "hauskaa" ja kosketteleminenkin ilman naisen lupaa "ihan sallittua"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän vitsi.
Ei ole. Vai oletko sinä yksi niistä miehistä, joista seksuaalinen, henkilökohtaisuuksiin menevä läppä on "hauskaa" ja kosketteleminenkin ilman naisen lupaa "ihan sallittua"?
Olen yksi niistä miehistä jonka läpätön kosketusta vailla oleva ystävällisyys on tulkittu iskuyritykseksi.
Jos olet samalla lailla ystävällinen kuin olisit miehille, niin silloin. Tissien kommentoiminen tai kaksimieliset jutut ei oo ystävällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän vitsi.
Olen yksi niistä miehistä jonka läpätön kosketusta vailla oleva ystävällisyys on tulkittu iskuyritykseksi.
Kannattaa tosiaan miettiä miksi annat naiselle epämukavan olon ja sellaisen olon, että yrität iskeä häntä... :/
Miesten ystävällisyys kun on aivan arkipäivää ja valtaosalle naisista normaalia.
Noh, kiinnostukseksi seurustelumielessä on osuvampi kuin iskuyritys. #10
Vierailija kirjoitti:
Jos olet samalla lailla ystävällinen kuin olisit miehille, niin silloin. Tissien kommentoiminen tai kaksimieliset jutut ei oo ystävällisyyttä.
Juu, ihan oven avaamiset, silmiin katsominen ja mukavien rupattelu on riittänyt. Täysin samaa kohtelua kun miehillekin.
Tietenkin ovat poikkeuksia nämä höperöt naiset, mutta tuo kommentti "eikä ne ainakaan naisilta mene sekaisin" on heidän takia hölynpölyä.
Naiset usein haluaa kohottaa itsetuntoaan supisemalla ystävilleen "toi yritti varmaan iskeä mut" seurustelinkin joskus erään kaupan työntekijän kanssa jonka mielestä jokatoinen miesasiakas yritti häntä iskeä. En sano että kaikki naiset mutta ainakin melkein kaikki ketä itse tunnen.
On silloin jotain vinksallaan teidän käytöksessä, jos useampaan otteeseen mukamas ovien avaaminen, silmiin katsominen ja mukavien rupattelu on tulkittu iskemiseksi.
Ei millään pahalla, mutta nuo ovat arkipäiväisiä huomionosoituksia kaikille ja jos noiden avulla antaa vääriä vihjeitä on omassa käytöksessä jotain todella pahasti vialla.
Mulla on niin, että saat olla ystävällinen, mutta jos en ole sinusta kiinnostunut, olen kuin sinua ei olisikaan. Olen töykeä takaisin. Jos lopetat "ystävällisyytesi" siihen tiedän, ettet ole minusta kiinnostunut ja olet siis vaaraton.
Vain sellainen ystävällisyys ilman seurusteluaikeita on kiellettyä, jota jatkat yli tuon torjumisen rajan. Eli jos en vastaa mitenkään, lopetat. (Jos et siis ole edes kiinnostunut). Koska minä en jaksa seurustella miesten kanssa, joiden kanssa ei voisi tulla romanttista suhdetta, jotka eivät siis näe minua siinä tarkoituksessa.
Työpaikat ovat hieman eri asia, toki. Siellä oletpa miten ystävällinen tahansa niin ainakin koitan ottaa sen ihan vain työhön liittyvänä.
Siis jos joku ihmettelee, että olen töykeä miehille, niin en ole, mutta en vain oikeasti KAIPAA heiltä mitään muuta kuin parisuhdetta ja siksi lässytykset ystävinä ja väärinkäsitykset eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kaksimieliset jutut kuuluvat flirttailuun kun molempia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksimieliset jutut kuuluvat flirttailuun kun molempia kiinnostaa.
Kai olet tietoinen, että kaksimieliset jutut ja toisen objektivointi yksipuolisesti ovat seksuaalista häirintää?
Vierailija kirjoitti:
On silloin jotain vinksallaan teidän käytöksessä, jos useampaan otteeseen mukamas ovien avaaminen, silmiin katsominen ja mukavien rupattelu on tulkittu iskemiseksi.
Ei millään pahalla, mutta nuo ovat arkipäiväisiä huomionosoituksia kaikille ja jos noiden avulla antaa vääriä vihjeitä on omassa käytöksessä jotain todella pahasti vialla.
Aaa, ihan unohdin että täällähän on niitä miehiä, joille kokemus naisista on hyvin vähäistä ja pinnallista.
Ei ihme että loukkannutte kun kerron tosiasiat siitä, että naisille teidän "ystävällisyys" onkin tosiasiassa creepyä.
Ei kannata olla, koska se helposti tulkitaan väärin =(