Saako naisille olla ystävällinen, vai tulkitaanko se aina lähentelynä?

Vierailija

Olen viehättävien naisten seurassa usein hyvin pidättäytyväinen, enkä pahemmin hymyile, sillä ajattelen että kauniit naiset saavat niin paljon huomiota, että haluavat tulla kohdelluksi välinpitämättömästi. Kaikkia muita ihmisiä kohtaan olen luontevan ystävällinen.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Kannattaa olla. Kauniit naiset juuri ovat tottuneet ystävällisyyteen, joten tietävät ettei se mistään kerro.

Sen sijaan tavisnaisille ja rumille ei kannata olla ystävällinen, koska ovat usein epätoivoisia ja luulevat miehen olevan kiinnostunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen viehättävien naisten seurassa usein hyvin pidättäytyväinen, enkä pahemmin hymyile, sillä ajattelen että kauniit naiset saavat niin paljon huomiota, että haluavat tulla kohdelluksi välinpitämättömästi. Kaikkia muita ihmisiä kohtaan olen luontevan ystävällinen.

Miten sulla voi olla noin pahasti hukassa ero normaalin, ystävällisen käytöksen ja lähentelyn välillä?

Vierailija

Juuri noin Ap! Sitähän täällä palstallakin joka päivä selitetään että jos mies hymyilee se on kiinnostunut, jos katsoo silmiin on kiinnostunut ja vielä jos uskaltaa puhua on kiinnostunut ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisyys on aivan eri asia kun lähentely, eikä ne ainakaan naisilta mene sekaisin.

Päivän vitsi.

Ei ole. Vai oletko sinä yksi niistä miehistä, joista seksuaalinen, henkilökohtaisuuksiin menevä läppä on "hauskaa" ja kosketteleminenkin ilman naisen lupaa "ihan sallittua"?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävällisyys on aivan eri asia kun lähentely, eikä ne ainakaan naisilta mene sekaisin.

Päivän vitsi.

Ei ole. Vai oletko sinä yksi niistä miehistä, joista seksuaalinen, henkilökohtaisuuksiin menevä läppä on "hauskaa" ja kosketteleminenkin ilman naisen lupaa "ihan sallittua"?

Olen yksi niistä miehistä jonka läpätön kosketusta vailla oleva ystävällisyys on tulkittu iskuyritykseksi.

Vierailija

Jos olet samalla lailla ystävällinen kuin olisit miehille, niin silloin. Tissien kommentoiminen tai kaksimieliset jutut ei oo ystävällisyyttä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Päivän vitsi.

Olen yksi niistä miehistä jonka läpätön kosketusta vailla oleva ystävällisyys on tulkittu iskuyritykseksi.

Kannattaa tosiaan miettiä miksi annat naiselle epämukavan olon ja sellaisen olon, että yrität iskeä häntä... :/

Miesten ystävällisyys kun on aivan arkipäivää ja valtaosalle naisista normaalia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos olet samalla lailla ystävällinen kuin olisit miehille, niin silloin. Tissien kommentoiminen tai kaksimieliset jutut ei oo ystävällisyyttä.

Juu, ihan oven avaamiset, silmiin katsominen ja mukavien rupattelu on riittänyt. Täysin samaa kohtelua kun miehillekin.

Tietenkin ovat poikkeuksia nämä höperöt naiset, mutta tuo kommentti "eikä ne ainakaan naisilta mene sekaisin" on heidän takia hölynpölyä.

Vierailija

Naiset usein haluaa kohottaa itsetuntoaan supisemalla ystävilleen "toi yritti varmaan iskeä mut" seurustelinkin joskus erään kaupan työntekijän kanssa jonka mielestä jokatoinen miesasiakas yritti häntä iskeä. En sano että kaikki naiset mutta ainakin melkein kaikki ketä itse tunnen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat