Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi tylsyyden tylsyys plääääääh

Vierailija

Tiedättehän sellaisen tunteen, kun olisi tekemistä vaikka kuinka, olisi kaikenlaista projektia ja urakkaa, olisi myös katsomattomia dvd-levyjä ja kasa lukemattomia lehtiä ja kirjoja, mutta silti tuntuu siltä, ettei ole MITÄÄN tekemistä?

Ja loppujen lopuksi sitä sitten jumittaa konella ja päivittää koko ajan samoja tylsiä sivuja, ikään kuin niihin yhtäkkiä ilmestyisi jotain uutta ja mielenkiintoista. Netissä on tsiljoonia eri sivuja täynnä vaikka mitä luettavaa, katsottavaa, ihmeteltävää... mutta ei. Ei ole mukamas MITÄÄN tekemistä.

Onko kellään muulla tätä ongelmaa?

Kommentit (2)

Vierailija

On! Kai tää on joku informaatioähky ja pitäis sammuttaa kaikki laitteet ja koittaa harjottaa mindfullnessia sun muuta.. :D Mutta ei, tässä koneella oon huomisenkin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On! Kai tää on joku informaatioähky ja pitäis sammuttaa kaikki laitteet ja koittaa harjottaa mindfullnessia sun muuta.. :D Mutta ei, tässä koneella oon huomisenkin. 

Informaatioähky! Totta turiset. Sitähän tämä juuri on.

Ennen mindfulnessia tarvittaisiin kait jonkinlainen netti-detox. Itse asiassa kun nyt ajattelen, olen ollut sata kertaa paremmalla tuulella aina kun tietokoneeni on ollut korjaamossa tai netti on ollut poikki... :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat