Miksi jotkut naiset on niin ankeita?

Vierailija

Tuttavani tuntuu jotenkin paheksuvan kaikkia. Tätä on jotenkin tosi vaikea selittää mutta yritän.
- kaikki "paremman" tavoittelu on hänen mielestään jotenkin elitististä. Mikä kelpaa hänelle, pitäisi kelvata muillekin.
- valittaminen, siis yhtään mistään, ei ole sallittua tai ainakin se on turhasta valittamista
- kaikki pitää kestää
- aina pitää olla ihan vitun järkevä
En ehkä osaa kuvailla kunnolla mutta välillä on todella raskasta seuraa.

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta sinäpä kuulostatkin itse varsinaiselta päivänsäteeltä! :D

Ihanaa että se näkyy siellä sun kristallipallossas :O) Sä oot niiin taitava analysoimaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän että olen, ja sen ominaisuuden kanssa on muuten välillä aika raskasta elää. Olen kuin joku Selvä Näkijä.

Mä niin uskon sen. Mua ainakin ahdistais.

Vierailija

Järkevyys on ihan hyvä ominaisuus, mutta kaverilta taitaa puuttua kokonaan huumorintaju ja pilke silmäkulmasta?

Ei ole muuten sukupuolikysymys.

Vierailija

Olen usein pessimistinen, en kauhean positiivinen tai muutenkaan hymyileväinen. Elämä tuntuu vaan ahdistavalta, stressaavalta ja minä aina riittämättömältä. Silloin ei paljoa naurata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Järkevyys on ihan hyvä ominaisuus, mutta kaverilta taitaa puuttua kokonaan huumorintaju ja pilke silmäkulmasta?

Ei ole muuten sukupuolikysymys.

Ei varmaan olekaan sukupuolikysymys, en vain tunne ketään vastaavaa miestä. 

Ainainen järkevyys ja muiden leimaaminen "järjettömiksi" on ikävä ominaisuus.

Vierailija

Raskaita tällaiset ihkiset, jotka ovat kovin mustavalkoisia, tuomitsevia, jyrkkiä. Erimieltä ei ssisi olla, vsin tämä henkilö tietää miten asiat pitää olla, yöks.
Samaan aikaan ollaan tosi huonoitsetuntoisia; koetaan uhkana ja ylpeilynä jos joku muu haluaa enemmän elämältä kuin hän itse. Kaikki "hulppeiden" asioiden tavoittelu on itsensä korostamista ( kuten sivistävien kirjojen lukeminen, taide- ja kulttuuriharrastukset, laatujuttujen ostaminen) ja elitismiä, ei vain voi ymmärtää että aidosti jonkun mielestä shampanja ja mäti on hyvää, purjehdus ihanaa, ja balettiesitys suuri nautinto.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat